2012. december 18., kedd

26. rész: Más helyzetben


És nem lett valami nagy szám, de ez olyan felnőtteknek való szóval az olvassa aki szereti az ilyen nagykorúaknak való témát! :D nem történik benne szinte semmi. Végül is csak az eleje a fontos! és a vége! :D következő rész ha minden jól megy holnap várható, de ha nem holnap akkor csütörtökön! :D
Jó olvasást! :)


Megint rászoktam a könyvolvasásra. A negyedik kis regényt olvastam. Az srácok Johnnal vannak. Már lassan három napja. Folyton a nyakában lógnak. Pihenni jött ide, de egy percet sem pihent még. Tőlem sem, és a srácoktól sem. Este kilenc volt és a könyvtárban olvastam. Az utolsó lapnál jártam mikor kinyílt az ajtó és pohárcsörgést hallottam.
- Szia, anyus! - morogta John. Két pohár és egy üveg bor volt a kezében.
- Johnny mit akarsz azzal? - csuktam össze a könyvet.
- Bocs, rászoktam. Miattad! Anyus. - ült le a kandalló elé. - gyere már! - gyújtotta be a tüzet.
- John, de ugye nem akarsz berúgni? - másztam oda hozzá.
- De hogy is! Csak már régen csúszott le pár korty! - piszkálta meg a tüzet. Jókat beszélgettünk főként a gyerekekről. Elmeséltem neki milyen nehéz volt rájuk vigyázni egyedül miután megtanultak járni. Miután megtanultak felmászni az ágyra. Pelenkában rohangáltak el miközben felöltöztettem őket. Az arcomba köpték a főzeléket és hasonló gyerek csínyek.
- Kérsz még? - emelte fel az öveget.
- Nem! Már ez az egy pohár is megártott! - vigyorogtam. Éreztem, ahogyan szét tágulnak az ereim. A szívem nyugodtan vert.
- Hát akkor - emelte fel az öveget. - kettőnkre! - mondta vigyorogva inni kezdte a bort az üvegből.
- John, ez már sok lesz! - hajtottam le az égnek ágaskodó üveget.
- Jó anyagból soha sem elég! - vigyorgott. - főleg belőled nem! - morogta bódultan.
- Jobb lenne át menni a szobába! - másztam oda hozzá.
- Szexi vagy! - fordított a hátamra.
- Mondanál valami újat? - motyogtam.
- Rakni való vagy! - mondta majd neki esett az ajkaimnak. Vadul faldosta őket, közben a mellemet markolászta. - itt és most? - mondta a csókunkba majd benyúlt a pólóm alá és úgy kezdte masszírozni a mellemet. Egy halkat nyögtem. - ezt szereted igaz? - morogta majd felállt és magával húzott. Nem tudtam mit csinálok, de tetszett. Misztikus volt és titkos. Nyilvánosan surrantunk át a szobámba. Szenvedélyesen csókolóztunk a folyosón majd szó szerint beestünk az ajtómon.
- Ó de tüzes vagy! - mondta miközben levettem róla a pólót. Végig csókolgattam az egész felső testét. Nagyokat szívtam a nyakán majd a fülét kezdtem harapdálni.
- Oh, kicsi lány! - morogta majd átfordultunk és felállt. Térdre segített majd elém állt. Pont a lényeg dudorodott előttem.
- Szeretném, ha bekapnád! - suttogta majd lehúzta a sliccét. Óvatosan kaptam be férfiasságát majd lassan kezdtem mozgatni a fejemet. Halkan kezdett nyögni, majd lökdösni kezdte a csípőjét. Teljesen beindult. Lehúztam róla a nadrágot majd felegyenesedtem hozzá és vetkőzni kezdtem.
- Hű de erotikus! - morogta. Mikor a nadrágomhoz értem lassan toltam le magamról azt közben bepucsítottam. Mögém sétált és végig simított a fenekemet.
- Formás popó! Te kanca! - tépte le rólam a bugyimat majd az ágyra dobott. Hason feküdtem és szapora volt légzésem. Sok volt az a bor. De hisz csak egy pohárral ittam. Széjjel nyitotta a lábamat majd az ujjával kezdett kielégíteni. Egyre hangosabban és hangosabban nyögtem.
- Azért ne élvezz még el husi! - csapott a fenekemre. Felnyögtem majd megfordított. Leszedte rólam a melltartót majd maga mögé dobta. Puszilgatni kezdte a mellemet közben a combomat simogatta.
- Ne húzd az agyamat! - motyogtam majd a hátára csaptam.
- Te vadállat! Te szexelni való! - morogta majd eszeveszettül csókolni kezdett. Durván csókolt de még is élvezetesen. Érezni akartam már de nagyon. Húzni akartam az agyát. Már majdnem belém hatolt mikor megragadtam a férfiasságát és fel le kezdtem mozgatni a kezemet. Hangosan felnevetett.
- Hát ha már ennyire belejöttél! - mondta majd elcsapta a kezemet a csípője köré fontam a lábaimat majd belém hatolt. Egy hangosat nyögtem. Ezt is durván csinálta de jól. A kezem a hátát markolászta, lábaim a csípőjét fonta körbe. Nem tudtam mit csinálok. Az alkohol eluralkodott rajtam.
- Nem tudnád gyorsabban? - nyomtam a csípőmet a csípőjének.
- Szét fogsz szakadni! - nyögte majd gyorsan kezdett mozogni. Leállíthatatlan volt. Nem akart megállni. Igaza volt. Tényleg szétszakít az orgazmusom. Hangosan nyögtem. Próbálta elfojtani a hangomat a szájával, de nem sikerült neki.
- Halkan baby! Még meghallanak. - harapdálta a fülemet közben lassan mozgatta a csípőjét. A fejemet az ágyba nyomtam. Megfeszült a gerincen. Szétáramlott bennem valami. Éreztem, ahogyan megfeszül felettem és egy nagyot nyög majd rám hullik.
- Ennek itt még nincs vége! - fordult le rólam majd magára húzott. - irányíthatsz! - csúsztatta a kezét a csípőmre.
- Akarod igaz? - hajoltam közelebb hozzá.
- Igaz! - morogta. A füléhez hajoltam és harapdálni kezdtem azt. - ne húzd az agyam! - morogta majd végig simított a hátamon majd megmarkolta a mellemet.
- Pont ez volt a célom! - motyogtam majd puszilgatni kezdtem a mellkasát.
- Auh! - morogta. Lassan felegyenesedtem majd magamba engedtem őt. Halkan nyögtem fel.
Egyre gyorsabban mozogtam rajta. Hátra vetette a fejét és egy hangos ordítás közepette belém élvezett. Kérdően nézett rám mikor tovább mozogtam rajta.
- Oh de bírod! - vigyorgott. Összekulcsolta a tarkóján a kezét és engemet bámult. Ismét megfeszült a gerincem. Hátra hajtottam a fejemet és nyögni kezdtem. Éreztem, ahogyan ismét szétáramlik bennem az érzés. Megfeszült az összes izmom. Lassabban mozogtam rajta majd rá hullottam. A szívem gyorsan kalapált. Mély lélegzetekkel próbáltam vissza térni a rendes lélegzetvételbe.
- Folytassuk! - morogta. Lefordultam róla majd felállt és elsétált. Elnyomva feküdtem az ágyon. Nem tudtam utána menni. Túlfáradt voltam és sok volt a bor.

Másnap reggel meztelenül ébredtem az ágyamban. John mellettem feküdt hason. Szint úgy meztelenül. Felültem majd lezuhanyoztam. Számítottam valami fejfájásra, de még hányingerem sem volt. Emlékszek mindenre, amit csináltunk és nem bántam meg. Bár attól tartok, hogy valaki meglátott, amíg átsuhantunk a folyosón. Mikor visszamentem John még aludt. Édesen szuszogott. Csöndben öltöztem fel. Reméltem, hogy fel fog rám ébredni. De még meg sem mozdult. Leengedve hagytam a hajamat. Kék póló és fehér rövidnadrág volt rajtam. Mellé másztam majd megpusziltam az ajkait.
- John - simítottam meg a hátát. - John! - löktem rajta egyet majd nyögött egyet.
- Mondjad szerelmem! - motyogta.
- Már hatóra múlt. A srácok mindjárt ébreszteni fognak! - hajoltam közel hozzá.
- Áh tényleg a srácok. - ült fel. - gyere csak - mutatta az ujjával. Közel másztam hozzá. - mit csináltunk tegnap este? - kérdezte halkan.
- Ó ha te azt tudnád! - vigyorogtam. - de amíg mesélek öltözz! - másztam le az ágyról.
- Nagyon durva volt? Mert nem emlékszem semmire! - fogta a fejét.
- Ahhoz képest, hogy szinte egész éjjel fent voltunk. Nem durva. - igazítottam meg az ágyat. - olyan szavakkal illettél, ami elég furán hangzott a te szádból.
- Akkor bocsánat! - mondta meglepődve.
- Nem olyan durva amint te azt gondolnád! - vettem fel a földről a letépett bugyimat.
- Akkor milyen? - kérdezte.
- A rakni való vagy, tüzes vagy és az hogy szeretnéd ha bekapnám volt a tető pont! - fordultam felé háttal állt nekem.
- És megtetted? - fordult meg hírtelen.
- John, bennem is volt pia! Leitattál! - mosolyogtam.
- Oh, nem kellett volna! - mosolygott kínosan.
- Nem baj! Amúgy is szoktam borozgatni. De nem ennyit. - indultam felé. - de miért is szoktál rá az alkoholra?
- Mert elküldtél és magányos voltam meg szomorú. Kellett valaki, aki felvidít! - vette fel a pólóját.
- És az alkohol jó barátod lett? - álltam elé. Csörögni kezdett a telefonja.
- Ez kié? - kérdezte.
- A tiéd! Engem nem keres senki! - morogtam. Leültem az ágyra majd vártam. Láttam ahogyan idegesen beszél valakivel.
- Oké. Majd hívlak... Nekem is hiányzol... Én is szeretlek! - mondta. Mérgesen néztem rá mikor rám nézett. - most mi van?
- Kit szeretsz te? - álltam fel.
- A barátnőmet! - vigyorgott.
- És nem akartad elmondani? Én meg elmondtam neked Owent! Te mikor akartad?
- Én őt nem szeretem! - mondta mosolyogva.
- De nem akartad el mondani? - indultam felé.
- Nem! - kulcsolta össze a kezét.
- Lefeküdtél vele?
- Igen. Akkor voltam igazán berúgva! Nem tudtam mit csinálok és hogy kivel. - mondta.
- Igazán szégyellhetnéd magad! - mondtam.
- Nincs mi miatt! - lépett közelebb hozzám.
- Pff! Így mutatsz példát a gyerekeidnek! De te megcsaltad azt a csajt velem!
- Ezt most úgy mondod, mintha te nem csaltad volna meg Owent! - morogta.
- De én nem hazudtam neki azt, hogy szeretem! - emeltem meg a hangom.
- Ez a különbség a nők és a férfiak között! - vigyorgott. Nem bírtam tovább magamban tartani a mérget. Felemeltem a kezemet majd arcon csaptam.
- Szóval engem is csak kihasználtál? - léptem tőle hátrébb.
- Nem mert téged szeretlek! Veled még a kis veszekedések is tűrhetőek. - simogatta az arcát.
- Ah persze!
- Most is itt vagyok és eltűrlek! - büszkén vigyorgott. Ismét ütésre emeltem a kezemet, de megragadta azt majd magához rántott. - az előbb is akkorát ütöttél! Még mindig bizsereg! - suttogta. Kihúztam a kezemet a kezéből majd ismét az arcához emeltem a kezemet. Összeszorította a szemét felkészülve az ütés fájdalmára. De csak simán az arcára raktam a kezemet és közel húztam magamhoz.
- Kapd be! - motyogtam.
- Mindjárt - mondta majd csókolni kezdett és áttolta a nyelvét a számba. Közben a hátamat simogatta és megtalálta a melltartóm csatját amit egy mozdulattal kikapcsolt. - a mester! - mondta. Elléptem tőle majd megpróbáltam bekapcsolni, de nem sikerült.
- Oh, te rohadék! - mondtam. Egy hirtelen mozdulattal ismét egy pofont adtam neki. - menj ki a szobámból! - löktem el magamtól. Bezárkóztam a fürdőbe majd nagy nehezen becsatoltam a melltartómat.

5 megjegyzés:

  1. ÁÁÁ mintha ma lenne karácsony :D ma vagy 10x megkérdeztem, hogy ugye ma kedd van? és holnap szerda lesz akkor igaz? és országszerte szerda lesz ugye? csak azért h tuti legyen, hogy holnap lesz rész de ma leptél meg vele :D és khm... igazán felnőtteknek való tartalom volt.... és az a rész... ááá!!! és mi az, hogy Johnnak bnője van? ezen dobtam egy hátast! De szép volt Jennától, hogy így felpofozta!
    Várom a folytatást!!

    VálaszTörlés
  2. olyan rohadt perverz vagy hogy ezt már bűntesse törvény! két inkfartus között amúgy tök olvasható :D iszonyat izgalmas amúgy meg nagyon kicsinállak ha nem hozol részt minél hamarabb! ajánlom hogy akár a "saját nyelveden" akár a mi nyelvünkön de hozz részt! <3 :D

    VálaszTörlés
  3. Bor, mámor és egy szívdöglesztő pasi nem is kell más :D Hát Lilla,asszem kitüntetést érdemelsz :) Most olyan szinten elpirultam, hogy az alapozó alatt is látszik :D Hát ebből a barátnős sztoriból nem tudom mi fog kisülni, de ez tuti, hogy Jenna nyer :D Cica fight YEAH + popcorn és cherry coke vagy jó kis papó főzte házipálesz :D
    FOLYTATÁST !!! :D
    Puszi

    VálaszTörlés
  4. Hűhaaaa John,de mocskos....:D nem mondanàm,hogy nem szerettem a többi fejezedeted,mert imádtam őket,de ez feltette az I-re a pontot! Ez baromi jó lett! imádom( és most el könyvelhetsz perverznek,de ez az igazság :) ) a végén meglepődtem! Johnnak tényleg baràtnője van?( Jennan kívül) úgy érzem,hogy izgalmas folytatása lesz a dolognak,úgyhogy siess a következővel :))

    VálaszTörlés
  5. Hamar kövit!!Nagyon jóóóóó *___* Éhezek a következő részre!! :D Nagyon jó lett

    VálaszTörlés