2013. január 20., vasárnap

44. rész: Locked out of heaven


Eltekintve a komi határtól hoztam nektek részt! :D de azért ott van az is, hogy névtelenül is lehet komizni. :d tegyétek bátran :P
A rész abszolút erős idegzetűeknek :3 na meg nagyon perverzeknek :D aki nem szereti az olyat vagy tartja magát tőle az NE olvassa! mondom még egyszer: NE OLVASSA! :D



- Elmondanád végre, hogy miért rángattál ide? - álltam meg a közös házunk nappalijában. Már régen vissza kellett volna érnem.
- Mindjárt mondom! - jött a konyhából a hang. Úgy döntöttem, hogy leülök a kanapéra. Imádtam azt a kanapét. Fehér bőr huzatos amit aránylag könnyű takarítani.
- Siess már. Mi az amin csak én tudok segíteni? - dőltem hátra. - vinném a kaját a gyerekeknek! Ne szórakozz már! - kiabáltam.
- Nem nagy ügy! De elég kínos! - hallottam ahogy kilép a nappaliba, ezért hátra fordultam. Keze feszülten volt összeszorítva maga előtt.
- Mit rejtegetsz? - kérdeztem félénken.
- Megesett dolog! Már többször is. - sétált a kanapéhoz. - segíts! - állt elém, majd elvette a kezét. Fekete farmer nadrágja nagyon feszült ott. Majdnem lerepült róla a gomb.
- John, mi történt veled? - kérdeztem nevetve.
- A múltra gondoltam és hát - mutatott ágaskodó nadrágjára. Egyszerűen kitört belőlem a nevetés.
- Ez nem vicces! - morogta.
- Bocsi! - nyögtem ki. - szóval a múltra gondoltál és ez lett belőle. Érdekes! - álltam fel.
- Tudod mikor a pulton akartál...
- Shh! - tettem a mutató ujjamat az ajkaira. - tudom mit akartam, akarok, és fogok akarni! - léptem közelebb hozzá. - az viszont a varázs botod és azaz idióta tested! - motyogtam majd a fülemhez hajolt.
- Folytathatnánk amit a repülőn elkezdtünk! - mormogta a fülembe.
- Miért nem használod a kezedet? Nekem menennem kéne. - tettem a kezemet a mellkasára.
- Az nem megy és amúgy is csak pár percről lenne szó! - húzott közelebb magához.
- De a repülőn - tettem a kezemet a pulcsija cipzárjára. - félmeztelenül voltál! - húztam le egyenesen a kezemet, majd letoltam róla a pulcsiját. Nem volt alatta semmi csak a hófehér bőre.
- Tudom, hogy imádod a kockáimat! - csúsztatta a kezét a fenekemre.
- Tudod, hogy imádod a fenekemet! - hajoltam a füléhez.
- Tudom, hogy szeretsz szeretkezni. - tolt lefelé a kanapéra.
- Tudom, hogy szeretsz perverzkedni! - haraptam a fülébe.
- Tudom, hogy tudod az összes érzékeny pontomat. - tette a kezét a pólóm alá.
- Tudom, hogy tudod, hogy tudom, hogy tudod, hogy utállak! - motyogtam.
- Tudom, hogy ezt nem gondoltad komolyan! - húzta le rólam a pólót. - de el kell mondanom valamit! - hajolt vissza a fülemhez. - nem feküdtem le Mirandával! Próbáltuk de nem akart engedelmeskedni a botom. - kezdte harapdálni a nyakamat. Egy hangos nyögés csúszott ki a számon.
- Színleltem az orgazmust Owennél! - mondtam kéjesen. Abba hagyta a faldosást majd kérdően nézett.
- És nálam hányszor? - kérdezte mérgesen. A füléhez hajoltam majd széles mosollyal az arcomon oda suttogtam.
- Soha. Te már egy szóval is felizgatsz! - nyaltam végig a fülét, amibe beleremegett. - ezt szereted igaz? - motyogtam majd a számba vettem a fülcimpáját.
- Tudod te a dolgod! - suttogta a fülembe majd elhajolt tőlem. Mélyen a szemembe nézett. Elmosolyodott majd csókolni kezdett. Amennyire lágyan és finoman lehet falta az ajkaimat. Halkan nyögtem bele a csókunkba. Már csak pár lépés választ el a csúcstól. Imádok terhes lenni. Apró puszikat adott az ajkaimra az államra majd a nyakamat célozta meg, utána a melleim felé vette az irányt. Amilyen pici olyan izgató puszikat adott. Egyre kéjesebben nyögtem és hangosabban. John majdnem letépte rólam a melltartót mikor csörögni kezdett a telefonom. Gyorsan halászta ki a zsebemből John a telefont. Megnézte a kijelzőt majd nagyot sóhajtott és át nyújtotta a telefont. Edward volt az.
- Mi az? - kérdeztem ziháltan.
- Hol vagy már? - kérdezte idegesen.
- Ja öhm dugóban vagyok! A belvárosban. - mondtam miközben azt néztem, hogy John mit művel.
- Körülbelül mikor jössz?
- Nem tudom. Olyan félóra múlva. - mondtam. John a hasamat kezdte csókolgatni amitől kirázott a hideg.
- Akkor majd jössz... - mondta Edward. Eltartottam a fülemtől a telefont majd elejtettem azt. Hallottam ahogyan szétesik. Az izgatottság és az a bizonyos érzés nem hagyott. Nem vettem észre, hogy lehúzta rólam a nadrágot és a bugyimat. A testem automatikusan reagál az érintéseire. John a nyelvével kényeztetett oda lent, mikor egy hangos nyögés csúszott ki a számon. Majd egyre többször és többször.
- Oh te szemétláda! - kaptam a jobb kezemmel a kanapé háttámlájába. A légzésem akadozni kezdett és egyre jobban áramlott szét bennem a gyönyör pillanata.
- Ne kínozz! - hörögtem.
- Nem akarlak többször! - motyogta, majd nagy léptekben adott puszit a hasamra, a melleimre majd az ajkaimra.
- Most leszek igazi vadállat! - morogta a fülembe majd belém hatolt. A testem megadta magát és egyszerre kezdtünk mozogni. Hamar elértük a csúcsok csúcsát de nem bírtunk leállni újra érezni akartuk egymást és bizonyítani szerelmünket.
- Nekem már nem kéne itt lennem! - kaptam a hátába mikor újra belém hatolt. Lágyan mozgott felettem. Fáradt voltam és túlságosan is élveztem, hogy nem kell semmit tennem csak feküdnöm. Három hetet bírtam ki érintése nélkül. Túl sok idő volt ez nekem, sőt még neki is. Ez volt a sokadik orgazmusom egyetlen szeretkezés során. Vagyis szexelés során.
Hangosan nyögtem fel. Próbáltam vissza fojtani de nem ment. Ő is hangosan morgott a fülembe majd éreztem ahogyan elélvez. Tovább mozgott bennem mert tudta hogy még nem végeztem.
- Sikíts! - parancsolta. Kéjesen a fülébe nyögtem, hogy nem megy mert túl lassan mozog ezért olyat lökött bennem, hogy egy hangos nyögés csúszott ki a számon, ami már szinte sikítás volt. - na ezt már szeretem! - morogta a fülembe. Újra elvitt oda ahová csak ő tud el juttatni. A hátát kezdtem karmolászni válaszul beleharapott a nyakamba. Összeszorítottam a számat, hogy ne jöjjön ki belőlem a vad állat. Edward nem sejti, hogy mit csinálok és hogy hol vagyok, főleg azt nem hogy kivel. Kitekerné a nyakamat és Johnét is.
- Ezt - hajoltam a füléhez miközben kicsusszant belőlem. - többször is megismételhetnénk! - tapasztottam az ajkaimat a fülére.
- De Edward! - puszilta meg a kulcscsontomat.
- Majd eljövök takarítani - motyogtam.
- Megfog ölni! - puszilt arcon.
- Mosni, mosogatni, port törölgetni. - mondtam kéjesen.
- Nem lehet! - hajolt el tőlem egy nagyot sóhajtva.
- Ezt ki kell használni amíg kicsi a hasam. - toltam felfelé. - szereted ha orgazmusom van, nem? - néztem mélyen a szemébe. - és ha terhes vagyok tudod, hogy több jön egymás után! - ültem fel majd öltözni kezdtem.
- De Edward megfogja tudni! - állt fel.
- Ha te nem mondod el neki akkor nem fogja! - húztam föl a nadrágomat.
- De ikrek vagyunk és tudja hogy mikor élvezkedek! - húzta föl a boxerét.
- Majd kitalálunk valamit! - vettem föl a pólómat.
- Én is szoktam érezni, hogy ők mikor szeretkeznek! - húzta föl a farmerjét. - és mostanság elég sokszor!
- Legalább tudom mivel zsarolni ha rájön! - húztam föl a cipőmet. - mert azt mondta, hogy ők a gyerekek füle hallatára nem fognak.
- Edwardtől minden kitelik! - húzott magára.
- Majd felhívsz, hogy elkéne egy kis segítség a takarításban! - tettem a kezemet a mellkasára.
- A bugyid nem kell? - mutatott a háta mögé.
- Itt hagyom emlékbe! - pusziltam meg a homlokát majd leszálltam róla és elindultam az ajtó felé.
- Akkor majd hívsz! - mondtam.
- És a telefon nem kell? - kérdezte. Megfordultam és vissza mentem érte. Kiakartam venni a kezéből, de elrántotta.
- Ne játszadozz! - kaptam a keze után. Csak mosolyogva emelte fel a kezét. - nagyon vicces, de nem fogok ugrálni érte! - morogtam.
- Hát ha nem akarsz jönni takarítani... - mondta vigyorogva majd egy lágy puszit nyomtam az ajkaira. Próbáltam lehúzni a kezét, de nem engedte. Kezemet a meztelen mellkasára csúsztattam miközben lassan nyaltam végig alsó ajkát. Izgatóan húztam végig a kezemet felsőtestén majd ízlelgetni kezdtem az ajkait. Újra megpróbáltam lehúzni a kezét, de nem bírtam. Túl erős.
- Lemondhatsz az erotikus por törlésemről! Pedig van egy elég szexi rucim is hozzá. - hajoltam el tőle. - Edward nem fogja felvenni a telefont. Vanessa sem. Engem pedig nem tudsz hívni! - indultam ismét az ajtó felé.
- Az neked is fájna! - hallatszódott a hangján hogy vigyorog.
- Neked még hogy fog! - morogtam majd kezemet a kilincsre raktam mikor megfogta a másik kezemet és megfordított. Kihúzta a pólómat és a melltartómba csúsztatta a telefont.
- Itt aztán biztonságban lesz! - markolta meg a mellemet. Meg akart csókolni de elfordítottam a fejemet.
- Majd hívj ha bármire szükséged van! - mondtam majd lenyomtam a kilincset és elléptem előle. Mielőtt kiléptem volna, rá csapott a fenekemre. - majd holnap jövök! - vigyorogtam majd kiléptem az ajtón.
- Jó a segged anyus! - kiabálta utánam. A hátam mögé raktam a kezemet és megmutattam neki a középső ujjamat.

Mikor vissza értem Edwardékhez halkan léptem be az ajtón. Kis pakkal voltam hisz csak csokik voltak nálam. Na meg pár krémes. Na jó rétes is volt nálam. Meg linzer is. Híznom kell. Újra rászoktam a sütikre mióta Johnnal hazajöttünk. Igaz két napja, de annyi sütit megettem már, mint egész életem során.
- Na végre hogy jöttél! - morogta Edward. Jeremy a dohányzó asztalt törölgette Eathon pedig a szekrényt.
- Ti mit csináltok? - tettem le a dobozt az asztalra.
- Jenna, beszélnünk kell! - paskolta meg a kanapét maga mellett. Dühösen ültem le mellé. - elmehettek! - mondta a srácoknak akik fellégezve mentek el.
- Miért fogtad be őket? Miért nem te takarítasz? - morogtam.
- Tudod van egy iker testvérem akinek érzem az érzéseit! És nem régen elég jót érzett! Te pedig később jöttél. Milyen véletlen egybe esés.
- Honnan tudod, hogy nem a kezét használta?
- Mert nem tudja! Ahogy én sem! De ez lényegtelen.
- És miért fogtad be a fiaimat?
- Ez nem ide tartozik! - karolta át a vállamat. - nagyon nagy hülyeséget követsz el ha vissza mész hozzá. Ha ennyiszer elhagyott már akkor megint elfog!
- Kimondta, hogy visszamegyek hozzá? Ez csak spontán szex volt a javából! Ne mond, hogy ti nem szoktatok? - néztem rá kérdően.
- Szóval tényleg nála voltál!
- Igen és megtudtam pár dolgot a nemi életedről! - vigyorodtam el. - többek között azt, hogy a srácok füle hallatára csináljátok. Pedig te nem.
- Ez más.
- Nem hinném!
- Megérdemled, ha megint átver. - állt fel.
- Hagyd békén a fiaimat! - indultam a szobám felé. Hallottam, hogy valaki jön mögöttem. Nem vettem tudomásul. Beléptem a szobámba és az ajtót akartam becsukni mikor Vanessa elém állt.
- Hallottam az előbbi beszélgetéseteket! - lépett be. - a srácokat én is elleneztem, de Edward hajthatatlan. Azt mondtam neki, hogy ne őket büntesse miattatok!
- Nem értem miért szól bele az életembe! Semmi köze hozzá. - ültem le az ágyra. - mindenki csak mondani tudja, de ha ő lenne ugyan ilyen helyzetbe ugyan ezt tenné! - morogtam.
- Már voltunk ilyen helyzetben! - ült le mellém. - két éve mikor összevesztem vele azon, hogy nem foglalkozik már pár hónapja velem. Erre csak azt mondta, hogy minek?
- Ugyan olyanok! - tettem a kezemet a hátára. - pasiból vannak! Azok meg mind egyformák.
- Már megbántam amit mondtam és bocsánatot kértem tőle! - lépett az ajtóba Edward. - szégyellem magam amiatt még ma is. - jött beljebb.
- És nem rohantam vissza hozzá azonnal.
- Pedig akkor már régen házasok voltunk! - lépett Vanessa elé.
- Nem tudok mit tenni. Teljes szívemből szeretem őt! - hajtottam le a fejemet és potyogni kezdtek a könnyeim.
- És ha ő nem szeret viszont? - kérdezte Vanessa.
- De szeret! - tört ki belőlem a sírás. - mondta már csak én nem mondtam neki vissza!
- A között, hogy mondok valamit vagy teszek valamit van különbség! - sóhajtotta Vanessa.
- John már tett valamit, hogy bizonyítsa mennyire szeret? - kérdezte Edward.
- Igen! - szipogtam.
- A szeretkezésen kívül! - tette hozzá.
- Megmentette az életemet! De azt soha nem fogom meg elfelejteni amikor csak úgy elment! - töröltem le a könnyeimet.
- Azt nem is lehet! - mondta Vanessa. Victoria sírni kezdett a másik szobába.
- Majd én megyek! - mondta Edward majd egy puszit adott Vanessa ajkaira és kiment.
- Amúgy milyen terhesen szeretkezni? - kérdezte halkan Vanessa.
- Csodálatos mikor egymás után jönnek az orgazmusok! - mosolyogtam.
- Biztos jó lehet! - sóhajtott.
- Miért ti nem csináltátok úgy?
- Nem mert Edward szerint az fáj a babának! - mondta szomorúan.
- Az elején kell mikor még pár centi az embrió! Amúgy se érezné. Tartsak biológia órát Edwardnek? Kitűnő voltam belőle. Sőt, dicséretes!
- Jó lenne! - morogta.
- Amúgy kikéne békíteni őket!
- Szerinted Edward, megbocsájt neki azok után amit John tett veled? - húzta föl a szemöldökét.
- Igen! Csak a testvére! - motyogtam.
- Úgy se fog!
- Kő-papír-olló! - mondtam majd ökölbe szorítottam a kezemet és elé tartottam. Elsőnek kérdően nézett majd csatlakozott. Kettő menetet nyertem a háromból.
- Akkor hogy csináljuk? - morogta. - úgy mint akkor?
- Nem! - mosolyogtam. - sokkal jobb ötletem támadt! - néztem rá. - ők is szenvedtetnek! Mi is szenvedtessük őket. - vigyorogtam.
- És azt hogy?
- Egészen a szülinapjukig húzzuk az agyukat. Megvárjuk míg  megőrülnek egymás nélkül. És mi sem fogjuk meghallgatni az ő bajaikat! - suttogtam.
- Szenvedjenek! - mosolygott majd a tenyerét tartotta.
- Szenvedjenek! - csaptam a tenyerébe, majd mindkettőnk száján egy ördögi kacaj hagyta el...

4 megjegyzés:

  1. Hűűű a csajok bekeményítenek. Erre kíváncsi vagyok! Gyorsan kövit! :3
    Egyébként nem kéne befejezned! :D Ja, és Johnt egy kicsit megnevelni. :D

    VálaszTörlés
  2. Nyami!!! :D Ez jó rész! :D Pici Edyyyy!! ♥ :D Imádom! :D
    Oké ez a John tetszik! :) Csak legyen már egy kicsit felelősség teljesebb. Azt hiszem ebből a szempontból is jobban szeretem Edwardöt! :D De ez a történet nagyon jó, még mindig!
    Viszont nem értek egyet azzal, hogy nem kéne befejezned!Nem azért mondom, mert nem lenne jó a történet vagy ilyesmi, de én személy szerint utálom, ha egy sztorit túl húznak. A végére már túl sok minden lesz benne a régi és semmi új. Ettől függetlenül a kettő kedvenc Jedwardös történetből ez az egyik. A többi csak rossz utánzat! Még mindig tartom, hogy a legtöbb Jedward fan nem tud írni! :D TE vagy az egyik kivétel! :D
    És már nagyon kíváncsi vagyok az újra! Csak ne hasonlítson túlságosan a lényeg erre, mert akkor az embernek olyan érzése lesz, hogy ezt már olvastam, inkább nézek egy másikat! --> Jó tanácsnak szántam! :D
    Pussza: Lizee76

    VálaszTörlés
  3. Muhahahaha.... már csak ez a kacaj hiányzik. :D
    Amúgy nagyon jó lett.. :D
    Főleg a khm..khm rész.(:
    John pedig tanulhatna a gyerekeitől. :D Sokkal jobban viselkednek mint az apjuk. (: Mondjuk nem nehéz felülmúlni. :D
    Ami még nagyon tetszett az az a rész amikor Vanessa mondja, hogy ök nem melegedtek össze Eddel amikor terhes volt, mert Edward félt, hogy ez megsérti a babát. Cuki. :3 és butus. (: Johnnal taníthatnánk egymának pár dolgot.
    Mondjuk John elmondhatná, hogy a gyereknek semmi baja nem lesz, Edward meg megtaníthaná John-t hogy hogyan kell ép psszel gondolkozni. :D Rájuk férne.

    Várom a folytatást. :D

    VálaszTörlés