2013. január 5., szombat

37. rész: Bad news


Kicsit csúszva, de már tegnap hoztam volna csak ünnepeltem :D Én hihetetlen boldog vagyok, hogy tegnap volt egy éves az egész történet! *_* :)
Hoztam nektek egy elég furcsa rész, de majd a híreket jobban kifejtem a következő részben! :)
Négy komi után tudjátok mi következik!! :)
Jó olvasását! :)



Mikor nincs jobb dolga az embernek mint ülni a kanapén és nézni a tv-t. Unalmas sorozatok tömkelege. Elegem van. Nincs más dolgom csak unatkozni. Patyolat tiszta a ház. Egy szál pókháló se lóg sehol. Minden edény tiszta. Minden a helyén. Egy darab koszos ruha sincs. Azt hiszem tisztaság mániás lettem. Nem az nem, csak unatkozok. John és a srácok a játszótéren. Nem mentem velük mert akkor nem értem rá. Takarítottam. Mint mindig. Feladva kapcsoltam ki a tv-t és vetettem hátra a fejemet.
- Mi a francot csináljak? - morogtam magamnak. Olyan jó volna ha itt lenne John. Hozzá bújni és vele unatkozni. Másabb lenne vele. Minden másabb vele! Még levegőt venni is. Végre együtt vagyunk sok-sok küzdelem után. Szenvedélyes szerelembe. Végtelen szeretetben és boldogságban. Bárcsak nem ment volna el akkor. Ne küldtem volna el. De rá jöttem most, hogy ő mennyire fontos nekem. Soha nem fogom elengedni őt. Soha és senki nem állhat kettőnk közé.
- Mégis mit csináljak? - nyitottam ki a szememet.
- Nem tudom, de én halott vagyok! - vánszorgott felém John. - megfogok dögleni! - huppant le mellém majd a fejét az ölembe rakta. - végem van! - lihegte.
- Mit csináltatok? - simítottam végig a fejét.
- Szaladgáltunk meg játszottunk.  Egészen hazáig. - zihálta. - már meg ittam egy csomó vizet és még mindig úgy érzem, hogy szomjas vagyok! Legközelebb te rohangálsz majd velük! - motyogta csukott szemmel.
- Majd persze, drágám! Majdnem négy hónapos terhesen fogok neked rohangálni két ötévessel! Azt nézheted! - motyogtam majd megpaskoltam a homlokát.
- Tudom, hogy babát vársz! - fordította el a fejét és egy puszit adott a hasamra. - biztos vagyok benne, hogy kislány! - puszilta meg még egyszer.
- És ha nem?
- Én csináltam! Csak tudom! - nézett rám.
- Bízok benne, hogy kisfiú! - motyogtam.
- Kislány. - mosolygott. - és nekem van igazam. A vitát lezárom! - támaszkodott fel.
- Hova mész? - kérdeztem ijedten. Csak kérdően nézett. - ne menj el! Unatkozok és te most megmentettél. - bújtam hozzá.
- Nincsen takarítani való? - kérdezte gúnyosan.
- Amint látod! - öleltem át. - miért nem megyünk el valahová? - néztem rá.
- Hová?
- Olyan régen voltunk már csak úgy ketten! - motyogtam.
- Akkor tegnap este mi volt? - kérdezte felháborodva.
- Nem úgy gondoltam! Régen beszélgettünk csak úgy egy jó nagyot meg voltunk el csak úgy mint a barátok! Tudod? - néztem rá.
- Ja értem szívem! Megoldjuk. És hova menjünk?
- Mehetnénk anyuékhoz,  vagy Susannékhoz! Úgysem látták még az unokáikat. Apu biztos örülne a fiúknak. Eltudom képzelni az arcát, hogy örülne nekik. És a srácok is jókat tudnának játszani Coyval, meg még ők se látták ugye anyuékat. - néztem Johnra aki kerek szemekkel nézett. - na mit szólsz hozzá? Jól jönne amúgy is egy kis kiruccanás. - mosolyogtam. John érdekesen nézett rám. Olyan valamit nem mondtam el neked arcot vágott. - valami baj van? - kérdeztem mosolyogva.
- Jenna valamit el kell mondanom! - hajtotta le a fejét.
- És mit? - kérdeztem izgatottan. - rossz dolog? - kérdeztem. Nem válaszolt. - John mond már el! - tettem a kezemet a lábára.
- A szüleidről lenne szó és arról a pöcs fejről! Owenról. - a torkom összeszorult ahogy rám nézett.
- Mond el, kérlek. - ültem közelebb hozzá. Nagy levegőt vett majd belekezdett.
- Hol is kezdjem? - sóhajtott. - kezdem az elején. Ott amikor furának tűnt Owen viselkedése! Amikor egy magány nyomozót fogadtam. Aki kiderített pár dolgot. - nézett mélyen a szemembe. Nagyon komolynak tűnt. - kiderítette, hogy Owen nem csak egy átlagos pasi aki segít a birtokon. Hanem egy nem normális pszhiopata. Túlságosan is bele ásta magát a nyomozó. Addig amíg ki nem derült, hogy egy francos maffia tag aki a ti családotokat akarja kicsinálni. Olyan mérges lettem, hogy nem tudtam mit csinálok ezért felhívtam apudat, hogy figyelmeztessem, de anyukád vette fel. - sóhajtotta. Csodálkozva néztem mit mond és tett. - és azt mondta, hogy Frank már régen - csuklott el a hangja.
- Régen mi? John ne itt állj meg! - szorítottam meg a lábát.
- Meghalt! - motyogta. Nem akartam el hinni azt amit mondott. Azt gondoltam, hogy csak viccel, de elég komolynak tűnt. Próbáltam nyugodt maradni, ami sikerült is!
- És anyával mi van? - kérdeztem lehajtott fejjel.
- Azt mondta, hogy jól van! - ölelt át.
- Akkor az már jó! - motyogtam majd elhullajtottam pár könny cseppet.
- Jenna, Franket Owen ölte meg! - húzott közelebb magához.
- Tudtam! - szipogtam. - valahol éreztem, hogy rossz döntés volt vele kikezdeni! - mondtam. - de beszélnem kell anyával! - töröltem le a könnyeimet, majd felálltam.
- Ez jó ötlet? - kérdezte John.
- Nekem most ő tenne a legjobbat! - erőltettem egy mosolyt az arcomra. Csak bólintott egyet és felment a srácokhoz. Tárcsáztam anya számát. Nem nyomtam meg a hívó gombot. Össze állt a kép. Miért tett ki pont ott, miért nem mondhattam el senkinek sem, hogy miért vagyok ott. Azon gondolkodtam, hogy most ordítsam le a fejét vagy köszönjem meg neki azt amit értem tett. Szerencsére nem zuhantam magamba a hír hallatán. Épp ésszel felfogtam mi történt. Tudtam, valahol érezem, hogy miért viselkedik úgy Owen és anya is. Csak nem tudtam össze tenni a képet. Nagy levegőt vettem és megnyomtam a hívó gombot. Csak csörgött és csörgött. Nem tudtam, hogy jó ötlet-e felhívni, de úgy éreztem, hogy beszélnek kell vele. Magyarázatot akarok és tőle akarom hallani.
- Tessék! - szólt bele egy fiú. Biztos Cody az.
- Szia, Jenna vagyok! - mondtam elmosolyodva.
- Jenna? - kérdezte.
- Te bizonyára Cody vagy. Igaz? - kérdeztem.
- Igen én vagyok az. - motyogta.
- Én a nővéred vagyok Jenna! - mondtam egy nagyot sóhajtva.
- Biztos? - kérdezte. Nem emlékezhet rám. Hogy emlékezne rám, hisz négy éves volt mikor utoljára látott.
- Mindegy! Oda adnád az anyukádnak a telefont? - kérleltem.
- Máris adom! - mondta, majd susogást hallottam. Felálltam a kanapéról és konyhába sétáltam.
- Igen? - szólt bele rekedtesen.
- Anya - csuklott el a hangom.
- Jenna, kicsim. Miért hívsz? - kérdezte.
- Mert hiányzol! És tudni akarok mindent! Elsőnek is azt, hogy, hogy vagy? - támaszkodtam neki a konyhapultnak.
- Nem jól! De Jenna, ti veszélyben vagytok! - mondta aggódva.
- Ahogy te is és mindenki!
- Nem. Én Owenről beszélek!
- Anya Owen már rég a múlté! - motyogtam összeszorult torokkal. - de mi az, hogy nem jól vagy?
- Mi az, hogy rég a múlté?
- Megtámadott és leütöttem és meghalt! De anya én most rólad beszélek! - mondtam könnyedén.
- Beteg vagyok. Nagyon beteg! - mondta. - nincs pénzünk gyógyszerre, Jenna! - zokogta.
- Máris ott vagyunk! - indultam a nappali felé.
- Nem! Nem fogadhatom el a segítségedet! - anyáskodott.
- Anya az anyám vagy és van egy kilenc éves öcsém. Nem hagyhatom, hogy ott halj meg! - indultam felfelé a lépcsőn. - ne erőltesd meg magad és ne csinálj semmit! Holnap érkezünk és majd mi megcsináljuk és persze mindent megbeszélünk! - mondtam anyáskodva.
- Jenna én...
- Pihenj sokat és Codyt készítsd fel a srácokra! - mondtam mosolyogva.
- Nem tudnálak megállítani igaz?
- Tudod, hogy nem! - nyitottam be az fiúk szobájába majd intettem a fejemmel Johnnak, hogy jöjjön ki.
- Akkor várlak! - mondta anya.
- Majd érkezünk és addig is vigyázz magatokra! - mosolyogtam.
- Most mennem kell!
- Majd felhívlak miután landoltunk! - mondtam. John akkor lépett mellém és izgatottan várta mikor teszem le.
- Jók legyetek és vigyázzatok mindenre!
- Mint mindig anya!
- Szia! - mondta rekedt hangon.
- Puszi, szia! - mosolyogtam majd kinyomtam a telefont.
- Na mi az? - kérdezte John.
- Holnap megyünk Dublinba! - jelentettem ki.
- Ah,és miért? - kérdezte búsan.
- Talán baj? - kérdeztem felháborodva.
- Nem, csak volt egy kis össze tűzésem anyával!
- Akkor itt lesz az ideje, hogy kibéküljetek! - indultam a szobába.
- És a srácok?
- Majd te elmondod nekik!
- Miért én?
- Mert te vagy az apjuk!
- Te meg az anyjuk!
- Öt évig nem csináltál...
- Oké! Elmondom nekik! - morogta. Győzedelmesen léptem be a szobába összepakolni egy hétvégére.



4 megjegyzés:

  1. Mi a... :'( Jenna apját az a pszihopata barom ölte meg ez jaaaajjjj és az anyja meg beteg remélem tudnak rajta segíteni és nem történik gond! John min veszett össze az anyjával? És szeretnék még egy kisfiút :D Folytatást !!!

    Puszi :D

    VálaszTörlés
  2. Ne máááár meghalt Frank :'( pedig én vártam a nagy családi találkozást, miután jött Jenna ötlete... És most még az anyukája is beteg. És Cody meg nem emlékszik aaa. Remélem azért tudnak segíteni Jenna anyukáján és John is kibékül az anyukájával!

    Várom a folytatást!!!

    VálaszTörlés
  3. ÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚúúúúúúúúúúúúúúúúÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚ Újabb bonyodalmak! Ez már szeretem! :3 Hajrá Lillamama, lény jótündér! :D Sajnálom Franket... :/

    VálaszTörlés
  4. De, de Fraaaank... :( Utáloom Owent...
    És az anyukája meg beteg, remélem könnyen gyógyítható... (:
    John meg, ha nem Jennával vitázik akkor anyucival.. (: Mellesleg remélem Johnnak van igaza a kislány lesz. (:

    Nagyon jó rész lett. (:
    Siess a folytatással. (:

    VálaszTörlés