2013. január 2., szerda

36. rész: Lazy


Jó estét így betegen! Lassan készült el mert minden sor után fújtam az orromat. Nagyon beteg vagyok szóval  holnap ne számítsatok részre mert csiga lassan tudnám megírni!
Remélem tetszik ez a rész a tegnapi után :)
Jó olvasását! :)


- John hová megyünk? - kérdeztem mikor elrabolt, beültetett egy kocsiba és elmentünk valahová. Pár napig laktunk Gabiéknál aztán Johnnal úgy döntöttünk, hogy ideje házat nézni itt Londonban. Kibékültünk és elég jól sikerült hisz átestünk egy nagyon forró éjszakán még az nap.
- Mindjárt ott leszünk! - motyogta majd megfogta a kezemet.
- Tíz perce is ezt mondtad! - morogtam.
- Be van kötve a szemed honnan tudod?
- Idő érzékem pontosabb mint hinnéd! - mosolyogtam.
- Azt kétlem mert nyolckor indultunk el és tizenöt van. - magyarázta.
- Az már majdnem tíz perc. Néha siet! - motyogtam. - éhesek vagyunk szóval siess. - morogtam.
- Észre sem vetted, hogy megálltam! - állította le a kocsit.
- Levehetem már? - nyúltam a nyakkendőhöz ami a szememet takarta.
- Nem! - fogta le a kezemet. - várj még! - nyitotta az ajtót. Tétlenül vártam, hogy mi lesz a meglepetése de tudtam, hogy egy ház lesz az. - gyere! - fogta meg a kezemet majd kisegített az autóból.
- John ha neki vezetsz egy falnak és betöröm az orromat én - mondtam vigyorogva mikor le vettem rólam a nyek kendőt. A szemem és a szám egyszerre nyíltak ki. - azta mindenit! Ez ez ez - dadogtam.
- Nem tetszik? - kérdezte.
- Aaaa egyáltalán nem! Ez csodálatos! - ámultam.
- Akkor nézd meg belülről! - lóbálta előttem a kulcsot. Megfogtam a kezét és kézen fogva mentünk be. Gyönyörű előszoba tárult elénk.
- Ez belül is gyönyörű! - motyogtam. Megmutatott minden zugot lent a földszinten. Eszméletlen volt minden. Főleg a konyha amibe első látásra beleszerettem. Mikor felvezetett az emeletre meg állított.
- Nos itt sok szoba van! - mosolygott.
- Amikben szeretkezhetünk! - léptem közelebb hozzá majd a kezemet a mellkasára csúsztattam.
- Nem pont erre gondoltam. - mosolygott majd a kezét a csípőmre rakta.
- De gondoltál! - motyogtam.
- Jó bevallom! Azonnal ez jutott az eszembe mikor megvettem a házat. - csúsztatta a kezét a fenekemre.
- Hmm neki kell látnunk amíg a baby nem látszódik. - tettem a kezemet a tarkójára.
- Akkor vágjunk bele! - markolt bele a fenekembe majd az ölébe vett és neki nyomott a falnak.
- Még a konyhában a pulton is csinálhatnánk. - nyögtem miközben a melleimet csókolgatta.
- Te őrült vagy! - harapdálta a nyakamat.
- Azon a fehér márványon! - morogtam. Átjárta a testemet az érzés. Elöntött és ívbe rándult a gerincem. Megint túl korán jött. Egyre hangosabban kezdtem nyögni. A múltkor is egy csóktól élveztem el. A terhesség nagyon fel izgat.
- Úgy hallom megint nem lesz megállás! - morogta a fülembe majd elindult velem az egyik szoba felé.

Két hete lakunk itt és Johnnal igaz nem szeretkeztük végig az összes szobát de azért sokszor csináltuk! Sokat vagyunk együtt a gyerekekkel és "boldogok" vagyunk. A vacsorát csináltam mikor John fogdosni kezdte a már éppen csak látszódó hasamat és puszilgatni kezdte a nyakamat.
- Mikor lesz kész? - kérdezte két puszi között.
- Majd ha megsül! - morogtam.
- Amúgy nem is tudtam, hogy rend mániás vagy! - hajolt el tőlem.
- Nem vagyok, csak szeretem ha - Tiszta a ház mert akkor a lelkünkben is tisztaság van és a fejünkben! - fejezte be a mondatomat.
- Ez így van! - mondtam.
- Jaj azt kihagytam, hogy szex mániás is! - markolt bele a fenekembe.
- Bagoly mondja verébnek. - zártam el a tűz helyet.
- Miattad vagyok ilyen! - húzott magához. - lelőhetetlen és nagyon perverz!
- Amúgy is perverz vagy. Én nem kellek hozzá! - motyogtam miközben a mellkasát simogattam.
- De kellesz a szeretkezéshez! Nagyon is. - puszilta meg a nyakamat és tolni kezdett.
- Használd a kezedet! - morogtam. - na meg a fantáziádat!
- Te akartál a konyha pulton! - döntött hátra rajta.
- De a gyerekek! - nyögtem miközben a melleimet puszilgatta.
- Majd nem engedjük be őket! - morogta és a hasamat kezdte puszilgatni.
- John akkor is! - toltam el a fejét. - meg fáradt is vagyok!
- Mert megint egész nap pakolásztál. - könyökölt a pultra és engem kezdett nézni.
- Egyre jobban elfáradok a terhesség miatt! - hajoltam el a pultról.
- Pedig már belejöttem a kurzusba! - indult lehajtott fejjel kifelé. Elmosolyodtam rajta majd tálakat szedtem elő.
- Srácok, vacsora! - kiabáltam. Le trappoltak az ebédlőbe és szépen megvacsoráztunk. Johnnal egymással szemben ültünk.Kacéran kezdett mosolyogni rám. Levettem a papucsomat és simogatni kezdtem a lábát majd egyre feljebb haladtam egészen a lába közé. Nagyot ugrott mikor megmarkoltam a lábujjaimmal a férfiasságát. Az ikrek felkapták a fejüket. Csak Johnra mosolyogtam, aki megfogta a lábamat és rántott rajta egyet.
- Anyu minden rendben? - kérdezte Jeremy.
- Persze, csak - löktem le a szalvétát. - leesett! - hajoltam le érte majd gonoszan Johnra néztem. Vissza raktam a lábamat a papucsba és szemezni kezdtünk Johnnal.
- Anyu, köszönjük a vacsorát! - kiabálták, majd elszaladtak. Vigyorogni kezdett John amit nem bírtam megállni én is elkezdtem vigyorogni. Néztük egymást majd John felhúzta a szemöldökét. Szóval flörtölni akar, hát legyen John Grimes. Ismerd meg egy másik oldalamat. Válaszul megnyaltam az ajkaimat, amit szemrebbenés nélkül tűrt. Pár gombos felső volt rajtam, amit ha teljesen kigombolok jó belátást nyújt. Lassan kezdtem végre hajtani a műveletet, majd kiengedtem a hajamat és megráztam a fejemet, hogy lágyan omoljon a vállamra szőkés fürtjeim. Szájával csücsöríteni kezdett majd bele harapott az alsó ajkába. Megadta magát, tehát én nyertem. Vigyorogva álltam fel és elkezdtem összeszedni a tányérokat. Mikor hozzá értem végig húztam a kezemet a vállán és a füléhez hajoltam.
- Eszel még? - morogtam a fülébe.
- Valami másból kérnék! - motyogta.
- Mit adhatok? - kérdeztem. Válaszul felállt, kezei közé fogta a fejemet és egy lágy csókot adott az ajkaimra.
- Ezt kérném de sürgősen mert szomjazok! - suttogta.
- Ezzel sajnos nem tudok szolgálni! - indultam a konyha felé. A csípőmet ringatni kezdtem és vártam, hogy mikor támad le. Éppen, hogy letettem a tányérokat a pultra. Átkarolta a csípőmet és húzni kezdett kifelé. - John, ez a szolgáltatás elfogyott! - mondtam vigyorogva.
- Szerinted érdekel? - morogta majd elkezdte falni a nyakamat. Hátra felé húzott és én elindultam előre.
- Nem fogsz megszerezni! - nyögtem mikor egyre jobban szorított magához és egyre jobban nyáladzott.
- Ha így nem akkor - egy hirtelen mozdulattal fel emelt és elindult velem. - majd így! - mondta győzedelmesen.
- Tegyél le! - ütöttem a mellkasára. - sikítok és a srácok azt hiszik majd, hogy valaki megakar ölni! - motyogtam.
- Nem érdekel! - mosolygott mire sikításra nyitottam a számat.- jó! Nyertél! - tett le.
- Végre! - indultam vissza a konyhába, de megálltam és megfordultam. - a francba is! - morogtam majd neki estem. Vadul kezdtem csókolni és simogatni a tarkóját. Bele nevetett a csókba majd az ölébe vett és elindult velem felfelé.
A kép csak illusztráció :)
- Finom ez a fogás! Elég pikáns! - mondta a számba mire beleharaptam az alsó ajkába. Nyelvünk táncot jártak és szenvedélyesen csalogatták egymást. Nem tudtam hova visz, csak tettem a dolgom és csókoltam. Testem megremegett mikor kinyitott egy ajtót. Arra gondoltam, hogy mindjárt ledob az ágyra és nekem esik, de álmaim nem valósultak meg. Letett valahol a földre. Csukva maradt a szemem a sokktól.
- Lazulj egyet! - fordított meg. Kinyitottam a szememet és elállt a lélegzetem. Gyertyákkal volt körbe rakva a kád és sok hab volt benne. Pont ahogy egyszer elképzeltem kettőnket egy ilyenben.
- Ezt mikor csináltad? - kérdeztem tátott szájjal.
-Az előbb! De én már itt sem vagyok! - indult kifelé.
- Egyedül nem lazulok! - fordultam meg majd kislányosan néztem rá. - csak akkor ha te is jössz! - motyogtam.
- Pedig csak neked csináltam! - lépett vissza.
- De ha nem jössz akkor hiába, mert akkor lezuhanyzok és két perc alatt készen vagyok! - kulcsoltam össze a kezemet majd mérgesen néztem rá. - Légyszí! - mondtam kislányosan. - nem halsz bele és elférünk! - mondtam.
- Biztos vagy benne? - kérdezte.
- Olyan biztos mint ahogy itt állok! - mosolyogtam. - de gyere már! - fogtam meg a kezét majd húzni kezdtem a kád felé. Becsapta az ajtót és vetkőzni kezdtünk.
Ő ült mögöttem és a hasamat simogatta közben a lábát fogdostam.
- Ennél jobb már nem is lehetne! - sóhajtottam majd hátra dőltem. - amúgy nagyon szőrös a lábad! - kuncogtam.
- Van még egyéb felfedezésed? - kérdezte.
- Van! Például az, hogy miért ilyen nagy a lábad? Kilód a kádból! - tettem a lábamat a lábára.
- Mert nagy ember nagy lábon él! - tapogatta a hasamat. - neked meg nagyon szőrös a - csúsztatta lejjebb a kezét.
- Fogd be! - vettem el a kezét majd érezni kezdtem, hogy valami szúrja a hátamat. - John a varázsbotod! - suttogtam mosolyogva.
- Már régóta rakoncátlankodik! - csúsztatta a kezét a mellemre.
- Oh te most itt akarsz... - simítottam végig a lábát.
- Még meleg a víz! - markolta meg mindkét mellemet majd lassan megfordultam és az ajkainak estem.

6 megjegyzés:

  1. Egy jó kis pikáns rész OH YEAH :D Első kijelentésen: Ne de Jenna második: Na de John harmadik: Na de mi folyik itt fiatalok :D Hát igen szerelmesen szép az élet :D

    Nagyon jó lett!!! FOLYTATÁST!!!

    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Jíííí Helga én is így vagyok :D csak közben ez a hülyegyerek ne szakítana folyton félbe... összeszámoltam pillanatnyilag 8 könyvet vagy blogot olvasok :D ő meg lehülyézett meg lekockázott... Hát nem is tudom mit írjak. Kérem a következőt :D

    VálaszTörlés
  3. ez a történet már ott el lett rontva ahol a csaj terhes lett. bocs ez a véleményem

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Névtelen, majd akkor írjál ilyeneket, ha te jobbat írsz Lillánál... :D Am névvel jobb lenne :D

      Puszi

      Ui.: Bocsi Lilla, de nem szeretem a Névtelen kritizálókat :D

      Törlés
  4. Aztaaaa most már minden happy és szexmániás. Várom a folytatás!

    VálaszTörlés
  5. John és Jenna ismét együtt vannak.De cool,kíváncsi vagyok,hogy most meddig bírják :))
    jajj John és az ő híres varázsbotja csodákra képesek ;))
    Siess a kövivel! :)

    VálaszTörlés