2013. január 4., péntek

Egy éve!

Azta gyerekek! :D én úgy örülök ennek! Ünnepeljünk együtt! Ma egy éve, hogy feltettem ezt az egész történetnek az első részét! :)

Azzal kezdődött az egész, hogy eszembe jutott azaz elvetemült ötlet, hogy mi lenne, ha a csaj fősulira járna és egy dolgozatot írna a Jedwardről?! Minden itt kezdődött. Egy őrült barátnő, egy őrült CD dedikálás és egy másik őrült ötlet, hogy mi lenne ha leírnám John szemszögéből is?! Ez már akkor elszáll ez az ötlet mikor elromlott a laptopom és nem tudtam meg írni a részeket! Áprilisban törtem meg, hogy mi lesz, ha nem bírom tovább írni? De ott volt az én drága telefonom jegyzetei és tudtam folytatni. Neki köszönhetek mindent!! Még most is rajta írom, csak attól félek, hogy mi lesz, ha az is elromlik? Aztán végleg vége lesz mindennek! O.o én meghalok meg gondolom ti is ha nem lesz új rész!!!

Na de tegnap nem tudom ki volt az a bátor (xD), de névtelenül írt, hogy "ez a történet már ott el lett rontva ahol a csaj terhes lett. bocs ez a véleményem" a blogom ELSŐ kritikája! De amúgy mit vársz, ha Jenna és John folyton ágy tornáznak? Na jó én mondom meg nekik, hogy mit csinálnak és tőlem jön az ötlet, de akkor is ez fájt egy kicsit és eszembe juttattál egy hiper szuper ütős ötletet!! Köszönöm komidat! :P

Vissza térve a történethez, nagyon örülök, hogy tetszik a második évad, és hogy sokan várjátok a folytatást. És örülök a komiknak is, de most a 36. résznél tátva maradt a szám!! Két napja fent van és csak 3 komi van alatta ez SZÖRNYŰ! Ilyenkor elbizonytalanodok, hogy nem jól írok és szar az amit csinálok mert senki nem olvassa és komizik hozzá!! Sírni tudnék ilyenkor és jön a lelkismim, hogy mit csináltam rosszul? Vagy senkinek nem tetszik?
De néha azért komiztok és össze gyűlik akár hét komi is!!! Aminek nagyon örülök, hogy írtok, meg hogy tetszik meg ilyenek! De várom a negatív gondolatokat is csak NÉVVEL!!!

Így vissza olvasva, hogy mit írtam tavaly ilyenkor, hát mit is mondjak? Elég fura volt vissza olvasni. Jókat mosolyogtam rajta! :') még azokon is, hogy fejezetekben írtam nem részekben. LOL!
Itt egy kis ízelítő aki nem olvasta az előző évadot:




1. fejezet: Csak akarni kell! (Jenna)


Hosszú barna hullámos haj, zöld szem, kicsit duci, ám takaros. Kedves az emberekkel, nem beképzelt, nem flegma, kicsit csendes és elég bolond. Hát ez lennék én. Jenna Andrewnak hívnak, húsz éves, vagyok. Londonban élek egy panelben a barátnőmmel Gabival. Hosszú fekete haja van és vérbeli Spanyol, de elég furcsa nyelv tudása van. Angolul folyékonyan beszél, de spanyolul viszont nem tudott egy szót sem. Két éve kezdett el, tanulni a spanyolt az óta mindig úgy beszél hozzám és én egy szót sem értek belőle. A szüleim két és féléve meghaltak egy autó balesetben. Egyedüli gyerek vagyok.
Rendezvényszervező, protokoll és ügyintéző szakon vagyok a fősulin. Két éve vagyok itt. Pár hete egy disszertációt adtak fel. Persze már egy egész regényt írtam. Számomra a leghülyébb, legbolondabb és legjobb fejekről írok.
- Jenna! – kiabált Gabi. – nem jössz a dedikálásra? – lépett be a szobámba.
- Milyen dedikálásra? – álltam föl.
- Tudod a los muchachos most, dedikálnak a cd boltban. – mutogatott.
- A kik és mik? És minek menjek én oda? – ültem le az ágyamra.
- Tudod a Jedward, gyere már! – lökdösött.
- Ne már! Komolyan? – pattantam föl. Mint egy tizenhat éves kis rajongó pattogtam a szobában.
- Si, si! De vegyél fel valami el vestidot! – mutatott a szekrényre. Soha nem értettem mit beszél. – úgy is róluk írod a disszertációdat, beszélhetnél velük.
- Te megőrültél? Akkor nem megyek! – ültem vissza. – inkább megbukok, de én nem birok velük beszélni.
- Pedig tudnál velük. – indult kifelé.
- Na jó elmegyek, de én nem beszélek velük! – nyitottam ki a szekrényajtót. Felvettem egy koptatott farmert, egy rózsaszín felsőt, egy szürke bő pulcsit és a piros converse cipőmet. Kiléptem az ajtómon és Gabi már idegesen várt.
- Siess már! Enyém Ed és nem akarom, hogy mások lenyúlják, szóval siess!
- Jól van már készen, vagyok! Indulhatunk? – lóbáltam a kocsi kulcsot.
- Nem kocsival megyünk! Gyalog! Úgy sokkal jobb. – indult az ajtóhoz.
- Ha te mondod! – mentem utána. Egész úton Edward arcát elemezte.
- Olyan kis aranyos, és az a mosoly. Áh elolvadok. – ábrándozott.
- Na hát itt lennénk. – álltam meg a bolt előtt. Minden porcikám bele remegett, hogy láthatom őket. Mikor beléptünk a rajongók tolongottak egymás után. Lökdösődtek és nyomorogtak csak, hogy egy autógrammot kapjanak. Órákig álltunk sorba és mögöttünk nem volt senki.
- Te Gabi. Mi vagyunk az utolsóak! – mondtam háttal.
- Ezt örömmel hallom. – mondta valaki. Megfordultam és az asztalnál álltam ahol ők ültek.
- Már én is untam az ácsorgást. – sütöttem le a tekintetemet.
- Le ne száradjon a lábad babám! – húzta végig a kezét az arcomon Gabi.
- Nem fog mami! – bújtam hozzá, mint egy kis lány. – ha gyorsan le nem ülök. – hadartam.
- Na mi a helyzet? – kérdezte Ed.
- Csak egy autógramm kéne aztán lépünk is. – lökte oda Gabi.
- Sietünk! Ne, hogy leszáradjon a lábad! – kuncogott John. A kezemmel rátámaszkodtam az asztalra. A lábam már alig tartott annyit álltam, és még pisilnem is kellett. Valami hideget éreztem a kezemen. Lenéztem és Edward végig, húzta a filcet a kézfejemen.
- Héj! – rántottam el a kezemet. Elkezdtem lefelé dörzsölni, de nem jött le.
- Háhá nem fog lejönni. Alkoholos. – nevetett Ed.
- Le fog száradni mami? - nyomtam Gabi orra alá a kezemet.
- Legalább nem fogsz dúrkálni az orrodban! – szorított magához.
- John is szokott. – vágta rá Edward.
- De most miért árultál el? – mondtuk egyszerre Johnnal. Nagyot nevettünk majd oda adták az autógrammot.
- Gracias! – mondta Gabi és megfordult!
- Ne nyalizz már! – löktem rajta egyet. – inkább vigyél ki! – ugrottam a hátára.
- Te akartad! – mondta, majd elkezdett forogni utána meg szaladni kifelé. Én végig sikítottam az utat. Mikor kiértünk ledobott magáról. Hazáig a fiúkról beszélgettünk. Beléptem a szobámba és felszúrtam a sokadik autógramm kártyámat a táblára. Ez egy kicsit furcsa „lap” volt. Valami írás volt a hátulján. „Köszönöm a jó kedvet. =) John”.

4 megjegyzés:

  1. Jaaj!! Boldog egy évet!!!! Bár én csak nem olyan rég óta olvasom az művedet, de megőrülök egy részért is és olyan hosszúnak tűnik még nekem is amióta elkezdtem olvasni!! Még sok ilyen részt :D

    VálaszTörlés
  2. Wíí! Gratula! :) Várjuk a további évek folytatását, így tovább! :)

    VálaszTörlés
  3. DE JÓÓÓ!!! Boldog egy évet :D Én még csak a nemrég kezdtem olvasni, de imádom, am tegnap én is kaptam egy kritizáló megjegyzést de tiszta jó ötletet adott úgyhogy ja :D Rengeteg ilyen és még jobb részeket várunk és mi mindig kommentelünk :D Ránk számíthatsz :D Még egyszer Boldog Egy Évet!

    Puszi :D

    VálaszTörlés
  4. Jesus!!! *-*
    Gratulálok, Łoi!
    Ezentúl igyekszem egy kicsit gyakrabban kommentelni.:/:)
    Dal.xx

    VálaszTörlés