2012. november 27., kedd

15. rész: Utó szülinapi ajándék


Hey ALL! :D meghoztam! reméltem, hogy írtok többen is komit főleg ÉRTELMESET! :"D na mindegy nem töröltem ki :P legalább komiztok! Oldalt szavazzatok! :)

Jó olvasását! :)


Másnap reggel csak ültünk az asztalnál és vártunk arra a kis ribancra. Már kopogott a szemem az éhségtől.
- Meddig kell még várni? - kérdezte Cody. Apa csak az órára nézett majd egy nagyot sóhajtott.
- Ha így haladunk itt fogok megszülni! - simítottam végig a hasamat. - oh, várjunk nem is mert előbb éhen halok!
- Jenna fejezd be! - mormogta anya.
- Jaj jól van már csak nem szoktunk hozzá, hogy órákat kell várni a reggelire! - hajtottam le a fejemet.
- Jó reggelt! - mondta rekedt hangon Khaty.
- Végre ehetünk! - nyúltam a szendvicsért.
- Oh szia! - hajolt Johnhoz Khaty. Csak akkor láttam meg, hogy mi van rajta. A hasáig kivágott felső és ezek mellett még nem volt rajta melltartó. John persze, hogy azt nézte. Azt hittem, hogy felrobbanok. Köhintettem egyet. Véletlenül félre nyeltem a kenyeret, ami számba volt. Fuldokolni kezdtem tőle. Felálltam és a mosogatóhoz sétáltam majd engedtem egy pohár vizet.
- Jól vagy? - simította végig a kezét a hátamon John.
- Nem! - mondtam rekedt hangon. Mérgesen néztem rá.
- Most mi a baj? - kérdezte.
- Az hogy úgy bámultad a melleit, mint ha nem láttál volna még! - mondtam halkan, de mérgesen.
- Azt pedig nem hallottad, hogy mit mondtam neki! - mondta. Kérdően néztem rá. - hogy senki nem kíváncsi azokra! - nézett a melleimre.
- Te vagy én pasim! - mondtam majd megsimítottam az arcát és egy puszit adtam az ajkaira. Visszaültünk majd Khaty a száját fogva rohant el. Nyugodtan falatoztam tovább. Bambultam a falon a foltot, amit a falhoz vágott tojás okozott. Elmosolyodtam rajta. John a lábát az enyémhez érintette. Ránéztem majd húzogatni kezdte a szemöldökét. Még jobban mosolyogni kezdtem. Majd csücsöríteni kezdett. Halkan kezdtem kuncogni.
- Jól vagy? - kérdezte apa Khatytől.
- Persze! - ült le a székre majd recsegő hangot adott ki.
- De illetlen vagy! - mondta apa. Láttam, hogy Cody és John pukkadoznak.
- Nem én voltam! - mondta Khaty majd kivett maga alól egy puki párnát. Nem tudtam megállni nevetés nélkül.
- Szégyelljétek magatokat! - mondta apa majd elküldött a szobánkba. John és Cody pacsiztak egyet. Vigyorogva néztem végig.
- Ti nem vagytok normálisak! - csuktam be a szobám ajtaját. - apa egy évig fog minket piszkálni.
- Na és? Az a senki megérdemli! - mondta John.
- Igen! Széttépte a macimat! - mondta Cody.
- Oké de... - kezdtem bele. Az ikrek fura érzést nyomtak a hasamra. Táguló érzést éreztem.
- Minden rendben? - kérdezte John.
- I-i-igen! - dadogtam. - de ez olyan fura! - fogtam meg a hasamat.
- De. De mi a baj? - jött közelebb.
- Ez olyan mintha hirtelen növekedne a hasad. Fura, de mégis jó érzés! Fogd meg! - tettem a John kezét a hasamra.
- Hogy mozognak! - mondta.
- Én is! - rohant hozzám Cody majd a hasamra hajtotta a fejét. Alig akartak elengedni már levegőt is alig kaptam.
- Jó elég lesz! - léptem hátrébb.
- De olyan jó! - mondta Cody. John letérdelt majd ugyan úgy ráhajtotta a fejét a hasamra, mint Cody.

Délután volt és a kanapén ültem. A lábamat az asztalra tettem fel. Hátra dőltem és bekapcsoltam a tv-t. Egy tál chipset tettem a hasamra. A tv-ben valami hülyeség ment. Mexikói szappanoperák tömkelege. Ugyan arról szól mind csak másik szereplővel. John leült mellém majd izgatottan kezdte nézni a tv-t és a chipset zabálta.
- Oh, szegény Miguel! - mondta. Hátra hajtottam a fejemet és egy halkat nyögtem. - óh de erotikus! - mondta örömtelien majd egy puszit adott a nyakara.
- Mit akarsz? - hajoltam vissza. Maga mellé nyúlt majd egy adag filcet mutatott fel.
- Rajzolhatok a hasadra? - kérdezte gyerekesen.
- Csak, ha nem alkoholos filc! - tettem magam mellé a chipset.
- Ez ilyen test ceruza vagy mi! - mondta majd felhúzta a pólómat. Közben átkapcsoltam a zene csatornára. John levette a filc kupakját majd lassan érintette hozzá a hasamhoz.
- Ez hideg! - mondtam vékony hangon. Csak mosolygott egyet majd tovább rajzolt. Ránéztem a hasamra. Egy nap volt rajta.
- Ne nézz ide! - fordította el a fejemet. Tovább rajzolt majd a tv-ben Taylor Swift új számát adták. John énekelni kezdte.
- Ezt elénekeltük Edwarddel! - mondta majd rákontrázott. A telefonom csörögni kezdett. John kihalászta a zsebemből majd a fülemhez rakta.
- Igen? - szóltam bele a telefonba.
- Jenna Andrewst keresem. - mondta egy férfihang.
- Én vagyok! - vettem ki John kezéből a telefont.
- A pizzéria adatairól érdeklődnék! - mondta. John csak tovább rajzolt a hasamra. Elvettem a kezét majd felálltam. A szobámba indultam az adatokért. Lediktáltam neki majd azt mondta, hogy ma délután ki is szállítják, és majd alá kell írnom.
- Lefényképezhetem? - lépett be John az ajtóba.
- Kizárt dolog! - indultam kifelé.
- De olyan jól sikerült! - jött utánam. - nem mutatom meg senkinek! Amúgy is nincs még kép a hasadról.
- Jó, hogy mondod! Holnap belépek az ötödik hónapba! - álltam meg. - lefényképezheted! De csak a hasamat. - fordultam felé.
- Jaj de jó! Gyere! - fogta meg a kezemet majd lehúzott a lépcsőn. Megállított a fal mellett majd felhúzta a pólómat.
- Fogd meg a pocidat! - utasított. Mosolyogva csináltam azt, amit mond. Vagy negyven képet csinált a hasamról. - ezt fel kell tennem a laptopra, mielőtt, kitörölnéd! - rohant fel a lépcsőn. Lenéztem a hasamra. Egy kék fiú és egy kék lány pálcika ember volt rá rajzolva plusz jellel meg egy nap. Lehúztam a pólómat majd leültem a kanapéra. Nézni kezdtem a tv-t. Unalmas volt. Kikapcsoltam majd hátradőltem. Khaty falfehéren jött le a nappaliba. Fura volt így látni.
- Jól vagy? - kérdeztem mintha érdekelne.
- Nem annyira! - ült le mellém. - de mit érdekel téged? - legyintett.
- Azért, hogy te bunkó vagy én nem leszek az! - mondtam. Csendben ültünk pár percig.
- Tegnap este óta a rosszul lét kerülget. - hajtotta le a fejét.
- Hánytál is? - hajoltam előre.
- Igen! - mondta zokogva. Tudtam, hogy miről van szó.
- Ismerem ezt az érzés! - mondtam.
- De hogy is!
- Mikor voltál együtt azzal a fiúval? - kérdeztem.
- Ne érdekeljen az téged! - mondta.
- Ez fontos! - tettem a kezemet a hátára.
- Több mint két hónapja! - motyogta. Bólogattam majd magam felé fordítottam.
- Te terhes vagy! - mondtam. Elkerekedett a szeme.
- De azt mondta, hogy van nála gumi! - zokogta. - egy éjszakás kaland! Nagyszerű!
- Az olyanoknak nem szabad hinni! - tettem a kezemet a hátára.
- Te hogy bírtad végig csinálni? - nézett rám.
- Úgy, hogy én huszonegy vagyok és felnőtt. Te viszont még tini! - mondtam.
- És most mégis mit csináljak? - kérdezte.
- Két választásod van! - ültem közelebb hozzá. - vagy megtartod! Vagy elveteted! - torok szorítva mondtam ki az utolsó szót.
- De az abortusz az gyilkosság! - mondta.
- Csak a magzatnak! - mondtam halkan. Nem szeretek erről beszélni.
- Te nem akartad elvetetni? - kérdezte.
- Soha! Azt gondoltam régen, hogy ha véletlen esek majd teherbe akkor nem fogom elvetetni! Mert egy gyermek a legnagyobb ajándék, amit valaha is kaphatsz! - mondtam. Lehajtotta a fejét majd sírni kezdett. Közelebb ültem hozzá és átöleltem.
- Miért vagy velem ilyen kedves? - húzódott el tőlem.
- Tudom, hogy min mész keresztül! Én is átestem egy hasonlón! - mondtam.
- Egy lúzer vagyok! Majdnem kibuktattalak és majdnem elestél. Megsirattam Codyt is! Anya már nem úgy viselkedik velem, mint régen. Miért van ez? - kérdezte fen hangon.
- Mert mindenki változik! - mondtam. Rám nézett majd átölelt és sírni kezdett. Hosszas perceken keresztül sírt a vállamon. Együtt éreztem vele. Szenved és azért ilyen bunkó mindenkivel.


Délután három óra volt, mikor hívtak, hogy tizenöt percen belül ott lesz a szállítmány. Sietve mentem le a lépcsőn. Apa és anya a nappaliban beszélgettek! Történelmi pillanat volt.
- Apa elvittem a kocsit! - mentem az ajtó felé.
- Nem viszed sehová! - mondta. Megfordultam majd kérdően néztem rá.
- De miért? - kérdeztem.
- Mert nem!
- Jaj, de apa! Sietek! Hagy vigyem már! - mondtam gyerekesen.
- Nem! Háromszor koccantál és egyszer majdnem baleseteztél! Nem engedhetem, hogy valami kárt tegyél magadban! - mondta.
- Aljas rágalom! - mondtam. - most menjek gyalog? Apa nézz már rám! - mutattam végig magamon. Csak bámult. - terhes vagyok és nem tudok sokat sétálni!
- Nem, viszed sehová a kocsit! - emelte fel a hangját.
- Hát jó megyek gyalog! - csaptam le a szekrényre a kulcsot majd felvontam az államat és elindultam kifelé. Dühösen csapkodtam a lábaimat. El fogok késni és az ajtóban fogják lerakni a díszletet. Ki fogja azt a dög nehéz cuccot bevinni? Majd én? Azt nézhetik!
- Ó szia cica! Van gazdád? - lassított mellettem egy kocsi. Már majdnem oda vágtam neki, hogy van és utálja a patkányokat, mire oda néztem. John volt az. Könyökölt az ablakba és ördögien vigyorgott. - most jössz vagy sem? - állt meg a kocsival. Lassan sétáltam a kocsihoz és sértődötten. Beszálltam majd mérgesen csatoltam be a biztonsági övet. Összekulcsoltam a kezeimet majd dobogni kezdtem a lábammal.
- Miért vagy durcás? - kérdezte, majd gázt adott.
- Te benyaltad magad? - néztem rá mérgesen.
- Nem! Ő mondta, hogy jöjjek utánad! - mondta.
- Szóval, egyedül eszedbe sem jutott volna, hogy utánam gyere? - kérdeztem.
- De, csak nem mertem volna elhozni a kocsit, engedély nélkül!
- Beszari! - motyogtam.
- Te sem merted! - motyogta vissza. - amúgy milyen koccanásokat csináltál? - kérdezte normál hangnemben.
- Neki mentem egyszer a kukának, egyszer meghúztam a szomszéd kocsiját, és egyszer neki mentem a garázs ajtajának. - mondtam. Halkan kezdett kuncogni, majd hangos nevetésbe tört ki. - ez nem vicces! - mondtam dühösen. John nem figyelt az útra. Éppen két gyerek rohant elénk.
- John vigyázz! - kiabáltam. Hirtelen lefékezett.
- Hoppá! - mondta meglepődötten.
- Azért én nem veszélyeztettem az emberi életeket! - mondtam. Csak gúnyosan rám mosolygott majd tovább mentünk. Pár perc alatt ott voltunk. A szállítók épp akkor parkoltak le. Kábé fél óra alatt cuccoltak le. Ledöbbenten álltam be a pizzázóba. Vagyis az étterembe. Szanaszét rakták le a dobozokat. Hiába mondtam, hogy mit hová tegyenek, csak azért is. Ugyan már hisz terhesen is olyan könnyű nehéz dolgokat pakolászni.
- Azt hiszem lesz egy kis dolgunk! - mondtam, mikor John mellém állt.
- De ezek amúgy mik? - bontotta ki az egyik dobozt.
- Azaz új gáztűzhely! Na meg asztalok, székek, a díszlethez pár cucc meg az új pult néhány darabja. - mondtam.
- Hát tényleg lesz pár dolgunk! - lépett közelebb.
- Nem is kevés! És még az engedély sehol sincs! Pedig háromszor hívtam fel őket, de semmi válasz. Na meg az ablak címke sincs még meg! - mondtam.
- Nyugi! - húzott magához.
- De hogy nyugodjak le? Apa semmit nem tesz ez érdekében, és magasról lepottyantja!
- Ne foglakozz vele! Idő, mint a tenger! - mondta. Kezemet a tarkójára csúsztattam.
- Ezt elárulnád, hogyhogy csinálod? - kérdeztem.
- Mit? - mosolygott.
- Hogy így megnyugtatsz és olyan jó melletted, lenni?!
- Nevezném sima szeretetnek! - mondta majd lágyan csókolni kezdett. -  igen! Ezzel kérdezni is akartam valamit! - húzódott el tőlem majd tapogatni kezdte magát. Az alsó ajkamba harapva néztem végig. - hol van már? - kutatta végig a zsebeit. - áh megvan! Na azt akartam mondani, hogy három okom van rá, hogy ezt neked adom. Sorolhatnék ezret is, de ez a három a legfontosabb. - mondta. Az arcára komolyság ült ki.
- Első; semmi értékeset nem kaptál tőlem szülinapodra. Második; hamarosan szülők leszünk. Harmadik; elmondhatatlanul szeretlek! - mondta mélyen a szemembe nézve. Nem tudtam, hogy mosolyogjak vagy sírjak.
- Nem éppen egy romantikus hely, de itt az ideje megkérdeznem. - mondta majd elő vett valamit a zsebéből. Kicsit közelebb lépett majd lassan térdre ereszkedett.
- Leszel a feleségem? - kérdezte majd kinyitotta a kis piros ékszerdobozt. Nem tudtam mit mondani. Köpni, nyelni nem tudtam. Megfagytam és csak álltam ott. Láttam rajta, hogy elbizonytalanodik.
- Az igen az megfelelő válasz? - kérdeztem vissza. Felcsillant a szeme. - igen! - nyújtottam elé a kezemet. Lágyan megfogta majd felhúzta rá a gyűrűt. - ez gyönyörű! - húztam el a kezemet. Egy nagyobb gyémánt volt rajta, kisebbekkel körbe rakva. Elnézelődtem rajta. John felállt majd magához húzott.
- Nem örülsz? - kérdezte. Fapofával néztem rá. Láttam rajta, hogy szomorkás. Nem tudtam tovább állni, mosolyogni kezdtem.
- Egyáltalán nem! - motyogtam majd a kezemet a nyaka köré fontam és csókolni kezdtem…

4 megjegyzés:

  1. Juuuujjj mióta vártam én már ezt :D most meg mosolygok mint a tejbetök :P Ez olyan édes volt :D és még Kathy is lehet, hogy megjavul. Istenien feldobtad a napomat! Nagyon várom a folytatást!!!!!

    VálaszTörlés
  2. teszentMarosJudit!
    megkérte, megkérte!!!! :$ jézusom. de ahogy kivettem, lesznek még bonyodalmak.
    Kathy meg jól megcsinálta, gratulálok neki! -.- xD
    na igyekezz :33

    VálaszTörlés
  3. FOLYTATÁST FOLYTATÁST !!! :D Bocsi Legközelebb Hosszabb Lesz A Komi, De Most Nem Volt Sok Időm... NAGYON TETSZIK :D Egyet értek Nyuszííí-val én is ugyan így vagyok XD

    VálaszTörlés
  4. Végree megkérte áááááááhhhh:D Erre vártam már egy jó ideje már lassan ott tartottam hogy sohase jön el ez a pillanat.... És a hasára rajzolt ez olyan cuki *.*

    VálaszTörlés