2012. november 22., csütörtök

14. rész: My little sister


HEY! :) Megvolt a négy komi! Többre számítottam, de ahogy látom megint van a korlát, hogy négynél több komi nincsen. De most hoztam egy rövidebb részt. Remélem itt már több komit kapok mint négy. Mert engem a komit motiválnak, hogy milyen rész hozzak és milyen hosszút, meg hogy mennyire várjátok és persze, hogy mennyien olvassátok! :)
Egy ideig most nem fogok részt hozni! SORRY! De ez csak párnap. Jövőhéten már hozok! Számítsatok rám! :D
Jó olvasást! :)


Has simogatás, korgás, pisilhetnék és álmatlanság. Már annyira ki pihent voltam, hogy nem tudtam aludni. A babák már szétrugdosták a hasamat. Éhes voltam. Pisilnem is kellett. Szinte kirohantam a mosdóba. Megkönnyebbülve ültem le a wc-re. Miután elvégeztem a dolgomat a mosdókagylóhoz léptem megmosni a kezemet majd az arcomat. Egy kisebb meglepetés várt. Az arckrémjeim ki voltak nyomva. A fogkrém középen volt megnyomva és a szemhéj púdereimet, amit ott tároltam szét voltak passzírozva. Mindezt pepitába, a mosdókagylóba. Dühösen mentem le a nappaliba. John a laptopját nyomkodta.
- Oh jó reggelt! - mondta kedvesen.
- Jó reggelt! - sziszegtem a fogaim közül. Felállt majd elém lépett.
- Mi a baj? - kérdezte.
- Láttad már a fenti mosdóban a krémet? - kérdeztem nyugodtan.
- Csak annyit mondok, hogy nem én voltam! - mosolygott. - és még annyit, hogy ne menj be a konyhába!
- Mit csináltál már megint? - vontam fel a szemöldökömet.
- Én, semmit! - tiltakozott a kezével.
- De valami van!
- Igen van. - motyogta. Elindultam a konyha felé. - Jenna jobb lenne, ha nem mennél be! - fogta meg a karomat. Csak tovább mentem. Mikor beléptem megfagyott a levegő körülöttem. Egy csaj ült az étkező asztalon, ahol én szoktam enni.
- Jaj apuu! Tudod anya nem olyan! - nyávogta a csaj. Jaj ne már! Hétvége van. El is felejtettem, hogy jön. Magamra öltöttem a kedves álarcot és oda sétáltam hozzá.
- Hát megérkeztél? Nagyon örvendek! Jenna. - nyújtottam a kezemet. Flegmán nézett rám. Elhúztam a kezemet. Kedvesen mosolyogtam. Utálom az ilyen embereket. - és nagyon örülnék, ha leszállnál az asztalról. Azon étkezni szoktunk, nem ülni! - mondtam nyugodtan.
- Na és? Nem vagyok fertőző! - mondta.
- Mindenki tudja, hogy mi jön ki onnan, amin ülsz és kicsit undorító lesz ott ennem! - ültem le a székre.
- Ohm te ülsz itt? - szállt le az asztalról. - bocsi! - mosolygott. Anya pék sütiket rakott elém. Minden szombaton ez a reggeli. Imádom. Khaty és apa elbeszélgettek. Az eleje még értelmes is volt, de amit utána mondott nem tudtam tőle tovább enni.
- Tehát te már nem vagy szűz? - kérdeztem. Csodálkozva néztem, ahogyan boldogan öröm telien bólogatott.
- De úgy látom már te sem vagy az! - mutatott a hasam felé.
- De én huszonegy vagyok, te meg tizenhat! - emeltem meg a hangom.
- Nem vagyok terhes! - nyávogta. Nem bírtam tovább hallgatni a hülyeségeit, azt hogy ő mennyit bulizik, milyen hülyék a tanárjaik és még minden más hülyeségről. Elment az étvágyam tőle. Miközben felfelé mentem a lépcsőn a pocakomhoz kezdtem beszélni.
- Ilyen értetlen kölyköt! Ha ti is ilyeneket lesztek, meg se szüllek titeket! - simítottam végig a hasamat. Mikor felértem az emeletre John a bőröndjét húzta maga után.
- Te hova mész? - kérdeztem ijedten.
- A húgodnak kell a hely! - vakarta meg a tarkóját majd elsétált mellettem.
- Elmész? - fordultam meg. A torkom összeszorult. Féltem, hogy ismét elveszítem.
- Csak a kanapéig! - emelte meg a bőröndjét.
- Van a szobámban hely! - mentem a lépcsőhöz.
- Nem akarlak titeket összenyomni. - mondta.
- Este is elfértünk! Amúgy is az oldalamon szoktam aludni. Elférünk! Gyere már! - követeltem. Megállt az utolsó lépcsőfoknál. - kérlek! - mondtam kislányosan. Megfordult majd mosolyogni kezdett.
- Most cipeljem vissza ezt a dög nehéz bőröndöt? - kérdezte.
- Nem muszáj! Van pár kismama ruhám. A múltkor olyan jól állt rajtad. - mosolyogtam. Két lépéssel fent volt nálam.
- Szóval női ruhákat vegyek fel? - fogta meg a derekamat.
- Megnéznélek az egyik testhez simuló ruhámban! - karoltam át a nyakát. 
- Nem fogom felvenni! - mondta, majd tolni kezdett hátra felé.
- Nekem aztán jó vagy meztelenül is! - húztam meg a nyakánál a pólót.
- Mániás vagy! - húzott közelebb magához.
- Hazudós!
- Nem tudom, ki indult rám a múltkor. - tolt be a szobámba.
- Ki volt az? - kérdeztem.
- Szerintem a leendő gyerekeim anyja! - csúsztatta a kezét a hasamra majd egy lágy puszit adott.
- Csak szerinted vagy rosszul emlékszel? - kérdeztem. Hirtelen magához húzott és egy hosszú puszit adott az ajkaimra.
- Rosszul emlékszek! - motyogta a számra. Elhúzódódtam tőle, de nem engedett el. Egy újabb puszit adott.
- Összenyomod a... - motyogtam, de nem hagyta, hogy beszéljek. Csókolni kezdett. Újra érezni az ajkait olyan volt, mint aszályban a várt eső. Puha, lágy, érzéki, csodálatos, tökéletes, valahol mélyen vad. Kezeim a hátát simogatták.
- Jenna... Oh, bocsánat! - zavart meg minket anya. Elléptem Johntól majd anyára néztem. - csak azt akartam, hogy... - vakarta meg a tarkóját.
- Én nem is zavarok! - indult kifelé John mosolyogva, majd becsukta maga után az ajtót.
- Szóval, ti együtt? - mutogatott anya. - tudtam én! - mosolygott.
- Ezt akartad nem? - indultam a szekrényhez.
- Igen, csak én azt hittem, hogy azonnal egymásnak estek, ahogy az előbb! - mondta. Közben a napi öltözékemet állítottam össze.
- Az nem egymásnak esés volt, csak egy szerelmes csók. - mondtam kaján vigyorral.
- Tudom, hogy mást is csináltatok! - mondta.
- Anya, neked nincs más dolgod? - kérdeztem. Közben levettem a felsőmet.
- Van, csak azt akartam mondani, hogy a húgoddal próbálj rendesen viselkedni. Apád már így is ideges, hogy leszóltad. - mondta.
- Apa pártján állsz vagy az enyémen? - vettem fel a kék felsőmet.
- A tiéden, de szeretek békében élni! - indult kifelé.
- Most nem fogsz! - toltam le a nadrágomat.
- Majd meglátjuk! - mondta majd kiment. Gyorsan felöltöztem, majd megigazítottam a hajamat.
- Szóval van hely nálad! - állt be az ajtóba John a bőröndjével.
- Ez itt mind az! - mutattam körbe a szobámon.
- Jó kevés. - jött közelebb.
- Tudod, van még hely a kanapén is. - léptem az ágyhoz.
- Te mondtad, hogy jöhetek hozzád! - mondta.
- Nem azt jelenti, hogy el is kell fogadnod! - fogtam meg a takarót. - sőt, van két kutyánk! Mellettük is van hely! - igazítottam meg a párnákat.
- Ez a Jenna hiányzott! - ölelt át hátulról.
- Melyik? - fordultam meg.
- Ez a kötekedő, beszólogatós és szexi. - szorított magához.
- John, a babák! - toltam el magamtól.
- Jaj tényleg! - lépett hátrébb. Letérdelt majd pólón keresztül puszilgatni kezdte a hasamat. - egyet ide. - puszilta meg a baloldalt. - egyet ide is! - puszilt középre. Felállt majd a szemembe nézett. - egyet pedig a mamának! - adott egy puszit az ajkaimra.
- Nem vagyok mama! - mormogtam.
- De! Kismama vagy! - mosolygott. - és gyönyörű. - adott még egy puszit. - és dögös. - motyogta. Majd a nyakamat célozta meg.
- John azt mondtad nem ismétlünk! - nyögtem.
- Tudom, de nem lehet neked ellenállni! - szívott egyet a nyakamon. El akartam tolni, de valami/valakik azt súgta, hogy ne utasítsam el. Kicsit fura volt a múltkor is, ugyan terhes vagyok, de az a többszöri érzés, orgazmusok halmaza. Feledhetetlen!
Már majdnem viszonozni kezdtem mikor egy sikítást hallottam.
- Ez mi volt? - toltam el John magamtól.
- Én nem hallottam! - puszilgatta tovább a nyakamat. Eltoltam majd az ajtóhoz léptem.
- Sírj csak! - hallottam Cody szobája felöl. Azonnal elindultam felé.
- Senki nem hall! - mondta Khaty. Felismertem a nyávogó hangjáról.
- De igen! - löktem be Cody szobájának az ajtaját. Khaty meglepődve nézett rám. Cody a földön térdelt és sírt. Nem tudom mit csinálhatott vele.
- Nem tudom mi a baja! - mondta elképedve. A háta mögé tette a kezét. Cody csak tovább sírt.
- Valamit csak csináltál! - mentem oda Codyhoz.
- Én semmit! - ártatlankodott.
- A macim! - mutatott Khatyre Cody. Kérdően néztem rá. Levágta a padlóra a macit.
- Itt van te hiszti gép! - mondta flegmán majd elindult kifelé.
- Kis cafka! - hajoltam oda Codyhoz. Széttépte a maciját. Leszakította a kezét és az egyik fülét. Cody nem bírta abba hagyni a sírást. Szinte a maci volt a barátja. Az ágyon ültem, ö pedig szorosan bújt hozzám.
- Meghalt! - szipogta.
- Meglehet gyógyítani! - simítottam végig a hátát.
- Tényleg? - hajolt el tőlem. Bólogattam majd felpattant és a kezembe nyomta a macit. - gyerünk! Gyorsan! - húzott kifelé.
- Óvatosan! - mondtam miközben a lépcsőn rángatott lefelé.
- De Tedy meg fog halni! - nézett rám kerek szemekkel. Gyorsan lementem a lépcsőn majd anya szobájába mentem. Elvettem a tűt és a cérnát a szekrényéről majd leültem és elkezdtem összevarrni a macit. Cody közben arról beszélt, hogy milyen sok mindent csináltak már együtt. Képzelt barát, de ez minden gyereknél előfordul.
- Azt tudtad, hogy szeretik a macik a mézet? - könyökölt az asztalra.
- Minden maci szereti a mézet! - mosolyogtam. - sőt csak azt a mézet amit az erdőben találnak! - mondtam miközben az utolsó öltést végeztem a maci fülén.
- Ezt tudtam! - vigyorgott. - tegnap anya azt mondta, hogy a királylányok az Óperencián túl laknak. Ez igaz? - kérdezte. Elsőre nem értettem mire mondta. Majd rájöttem, hogy a mesék úgy kezdődnek, hogy az Óperencián is túl.
- Persze! A gyönyörű, magányos hercegnők ott laknak. - mondta John.
- Az messzi van? - kérdezte Cody.
- Nincs. - mondta John.
- Oda bármikor elmehetek? - fordult felém Cody.
- Csak akkor, ha olyan nagy leszel mint John! - húztam meg a cérnát majd elvágtam. - tessék! - adtam oda Codynak a macit. Elkerekedett a szeme, kivette a kezemből majd elindult kifelé. Mikor elért Johnhoz visszafordult.
- Köszönöm! - mondta. Mosolyogva bólintottam egyet majd kiment.
- Te hős vagy! - lépett be John.
- Nem, csak éhes! - álltam fel. Nem akart kiengedni. Bármerre indultam elém állt. Megfogtam a vállát és kitoltam. Kikerültem, majd elindultam a konyha felé. Khaty a kanapén ült. Flegmán néztem rá. Bementem a konyhába. Csináltam pár ezer kis szendvicset majd elindultam kifelé. Khaty előtt sétáltam el. Nem néztem rá. Ki volt nyújtva a lába, azt gondoltam, hogy majd átlépem, de nem. Megemelte a lábát és majdnem elestem. Szerencsére meg tudtam állni. Megfordultam és mély levegőt vettem, hogy majd leordítom a fejét, de John megelőzött.
- Te normális vagy? - emelte meg a hangját John.
- Miért? - véknyította el a hangját.
- Nem látod, hogy terhes? El is eshetett volna! - lépett mellém.
- Ja, hogy terhes! Én azt hittem, hogy ilyen kövér! - mondta, majd tovább nézegette a telefonját. Láttam John arcán, hogy majd felrobban. Megráztam a fejemet, hogy ne mondjon semmit és hagyjuk rá, de a szeme azt mondta, hogy nem!
- Figyelj! Mitől van neked ekkora arcod? Van valami maffiai kapcsolatod valakivel? Vagy mi? Mert vissza vehetnél az arcodból! Egyáltalán nem vagy poénos! - mondta fenn hangon.
- Hö! Mert te ki vagy? Egy lepukkant sztár, aki csóré és egy putriba költözött. - fordult felénk. Megfogtam John kezét és azt mondtam neki, hogy hagyjuk, nem éri meg. Elhúzta a kezét és közelebb lépett Khatyhez.
- Na ide figyelj, te nem vagy ebben a házban SENKI! Érted? Nem tudsz te semmit a múltamról, és ne sértegesd Jennát! - mondta. Láttam, hogy apa akkor lép be a házba.
- John, gyere már! - nyújtottam a kezemet. Nem figyelt rám, csak mérgesen nézett Khatyre.
- Ha még egyszer meglátom az előbbit, én kicsinállak! - mondta. Szeme szinte lángolt.
- Majd kicsinállak én! - állt John mögé apa. John lassan fordult meg. Tudtam, hogy nem fog ebből jól kimászni.
- Apa, jó hogy jöttél! Meg gyanúsított! - állt fel Khaty majd apa mellé állt.
- Nem is igaz! - mondta John.
- Te vagy egy senki nem Ő! És ne beszélj így a lányommal! - mondta apa.
- A másik lánya meg majdnem elesett! Mert a lánya kibuktatta! - mondta John.
- Nem is igaz! Mondom, hogy gyanúsítgat! Ugye nekem hiszel apuuu? - bújt apához Khaty. John mellé mentem majd megfogtam a kezét.
- Persze, hogy neked! - mondta halkan apa.
- John! - suttogtam.
- Ja és még Codyt is megsiratta! - mutatott rám Khaty. Nem bírtam magamban tartani.
- Persze, majd csak úgy szétszaggatom a maciját, nem? - emeltem meg a hangomat.
- Igen! - mondta Khaty. - te ribanc! - tátogta. Ördögi mosoly ült ki az arcára.
- Ez igaz? - kérdezte apa. Nem válaszoltam. - tudtam, hogy utálod Codyt! És Khatyt is! - ordibálta. - hogy lehetsz ilyen szívtelen? A saját testvéreddel! Képtelenség! Ne kerülj a szemem elé! - mondta. Khaty csak mosolygott. Elengedtem John kezét majd a szobámba siettem. A saját apám így viselkedik velem. És ezt, azaz angyali Khatyke hozta ki belőle! Ezt még, hogy visszakapja! De azt viszont szeretem, hogy John így megvédett.
- Jól vagy? - nyitott be John.
- Igen, csak kicsit rosszul esett. - sütöttem le a tekintetemet, majd könnyezni kezdett a szemem.
- Ó! - ölelt át. A homlokomat a mellkasához nyomtam. Ringatni kezdett. Kicsit megnyugodtam, de nem teljesen. Ismét síró görcsöt kaptam. Alig bírt John megnyugtatni. Inkább nem is tudott. Még este is kitört rajtam.

6 megjegyzés:

  1. Ó hogy az a kiscsaj &@#>|#&#[&#&@#&# és még hosszas sípolás! és mi az h 16 éves és nem szűz és még neki van problémája azzal, hogy Jenna babát vát? Kérlek azok a gyerekek legalább szerelemből vannak nem úgy mint vszínűleg az ős kis kalandja olyan nagyzolás.... persze apuci apuci új kislányának hisz ch... Már vártam, hogy John esetleg beveri a képét de sajnos közben ugye megjött vki...

    Várom nagyon a folytatást :D

    VálaszTörlés
  2. Úristen kicsinálnám Jenna helyében a csajt! **************************************

    VálaszTörlés
  3. Úristen szuper a blog és várom mi lesz a folytatás hogy Jenna és John hogy csinálják ki azt a kis ribancot...Undorító a csaj. :P Amúgy meg tényleg nagyon tetszik és remélem minél hamarabb jön a kövi :)

    VálaszTörlés
  4. Jesszus ez a csaj! Én már felpofoztam volna ha én lennék Jenna....John és Jenna kapcsolata ahww *__* annyira jó,hogy újra együtt vannak.Úgy imádom ezeket a "családi" részeket amikor John és Jenna a kicsikhez beszélnek,bár mondjuk amikor John foglalkozik velük az úgymond meghatóbb és sokkal-sokkal cukibb :) Siess a kövivel Pussz :3

    VálaszTörlés
  5. Jesszus ez a kiscsaj... De látom nem vok egyedül. Folytiiiit :P

    VálaszTörlés
  6. Remélem szétverik azt a csajt.Nagyon várom a folytatást és kérlek siess vele!:) Eszméletlen jó a blogod és tényleg nem tudom hogy tudsz ilyen jót írni...de a lényeg hogy imádom!!!

    VálaszTörlés