2013. június 18., kedd

Alkalmatosság!

Sziasztok! :) Gondolkodtam egy kicsit... SOKAT! Szóval azért írom ide ezt az újdonságot mert, ha hat helyre írom se mindenki fog róla tudni... Itt viszont mindenki megnézi, mert ez a "leghíresebb" blogom! :3
Szóval ott kezdeném, hogy elkezdtem azt az ef o es blogot, amit simán csak What If-nek hívnak, de ez hamarosan törlésre kerül! :)
Ez az egyik hír a másik az, hogy kezdeni kell, valamit magammal, ha már nyári munkát nem kaptam... Olvasni nem akarok, mert kifolyna a szemem... és annyit olvastam már, hogy minden könyvből jött valami ötlet! És azokat szeretném összegyúrni, de még nem állt össze! Persze ez nem egy harmadik éved újból, vagy ennek a blognak a folytatása lenne, hanem teljesen új kitalált történet!
A kérdésem csak az lenne, hogy benne legyenek a srácok vagy sem? Mert ezen agyalok három napja! És tényleg nem tudom... De nagyon hajlok a felé, hogy benne legyenek! :)
Szóval döntsetek ti! Oldalt csinálok egy szavazást és eldönthetitek, hogy mi legyen. :)
A héten valamikor jelentkezek egy résszel IDE!
Újdonságok azok lesznek, hogy nem lesznek képen szereplők. Így sokkal könnyebb lesz elképzelni őket :)

Szóval jó szavazást! És a szavazást pénteken zárom! :)


Peace and Love
Loi

2 megjegyzés:

  1. Pillanatnyilag élek, halok a srácokért, naná, hogy benne legyenek!
    Nagyon várom már, hogy megismerjem az új történetet!
    Pussza

    VálaszTörlés
  2. Én pillanatnyilag haldokló állapotban vagyok, de ha lesz új rész szívesen olvasnám :) És egyet értek Lizee76-tal :D

    VálaszTörlés